خبرگزاری کار ایران

درخشان: باید به تصمیمات گلمحمدی احترام بذاریم/ خیلی‌ها برای پرسپولیس مجانی بازی کردند/ سجادی سومین وزیر است که می‌‌خواهد خصوصی سازی کند

درخشان: باید به تصمیمات گلمحمدی احترام بذاریم/ خیلی‌ها برای پرسپولیس مجانی بازی کردند/ سجادی سومین وزیر است که می‌‌خواهد خصوصی سازی کند
کد خبر : ۱۱۹۵۴۶۳

پیشکسوت پرسپولیس گفت: باید به تصمیمات یحیی گلمحمدی احترام بذاریم، مانند زمانی که کی‌روش برای بازیکنان تیم ملی تصمیم گرفت و پادرمیانی ها فایده‌ای نداشت.

حمید درخشان پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‎‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به حواشی و مشکلات این تیم اظهار کرد: این اتفاقات و مشکلات اخیر که در برخی تیم ها به خصوص در تیم بزرگ پرسپولیس نظاره‌گر  آن هستیم، در گذشته و در خیلی از تیم‌ها رخ داده است. قبلا هم بازیکنان درخواست‌ و طلب داشتند و باشگاه  پول‌‌هایشان را نداده بود. متاسفانه الان هم این مشکلات وجود دارد.  داریم به نیم فصل نزدیک می‌شویم. نیم فصل هم که تمام شود بدهکاری و طلبکاری بازیکنان می‌ماند. اینها موضوعاتی است که هرچه زودتر باشگاه باید رسیدگی کند. چراکه تاثیرات خیلی زیادی بر روی تیم‌ها خواهد گذاشت. 

درخشان در واکنش به بازی سوپر جام پرسپولیس و فولاد گفت: همانطور که دیدید پرسپولیس خیلی شرایط خوبی را نداشت بخصوص نیمه اول و بعد هم نیمه دوم بعد از خوردن گل و اینها موضوعاتی است که تاثیر می‌گذارد. تلاش اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل محترم باید خیلی بیشتر از اینها باشد که هرچه زودتر حل کنند، ضمن اینکه از طرفی مشکلاتی در نقل و انتقالت وجود دارد و تا آنجایی که ما شاهدش بودیم اتفاقاتی رخ نداده است. 

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: یکی از مشکلات پرسپولیس و بزرگترین مشکل حال حاظر پرسپولیس کمبود بودجه است. چون پول ندارد نمی‌تواند بازیکن جذب کند. شکایات وجود دارد و به همین علت نمی‌تواند بازیکن جذب کند. پرسپولیس باید با رفع مشکلات و آرامش راهش را ادامه دهد چراکه در صورت وجود مشکلات با همین روند کار این باشگاه سخت خواهد شد. در ادامه لیگ هم مشکلات بیشتری را داریم. 70 الی 80 درصد مشکلات مالی است که باید هرچه زودتر رفع شود. وقتی پول نداری جوابگو بازیکن نیستی، زمانی که نمی‌توانی خواسته های یک بازیکن را اجرا کنی مطمئنا طبعاتی دارد  که تاثیر منفی را برکل تیم می‌گذارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره خصوصی سازی این باشگاه بیات کرد: این مشکلات همیشه بوده چه برای باشگاه بزرگ پرسپولیس  و چه برای باشگاه استقلال. آرامش نداشتند چون مشکلات اقتصادی داشتند. یا وزیر کمک نکرده یا اسپانسر قوی نداشتند و یا خیلی مشکلات دیگر که باید از ریشه حل شود. این مشکلات تمام شدنی نیست و سالهای دیگر هم ادامه خواهد داشت. تا زمانی که بخش حرفه‌ای و بخش خصوصی مشخص نشود این موضوعات ادامه خواهد داشت. AFC دست گذاشته روی همین موضوع که خصوصی سازی کنید تا این مشکلات را نداشته باشیم، اما به این شیوه نمی‌شود کاری را پیش برد. 

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: با این شکلی که اینها پیش می‌روند این اتفاق پیش نمی‌آید. ما می‌دانیم و در فوتبال هستیم این داستان‌ها داستان هایی است که همیشه مسکن می‌گذارند که بجای درمان و ریشه یابی قطعی این مشکلات و این راهکار درستی نیست. داریم عبور می‌کنیم از مشکلات بجای حل کردن! این سوکمین وزیری است که می‌گویند باید خصوصی سازی کنیم. اما تابحال اتفاق نیفتاده است. از قبل از آقای سلطانی فر، آقای گودرزی و .. دنبال  این داستان‌ها بودند و اتفاقی پیش نیامد. در نهایت به این شکل هرگز شاهد اتفاقات مثبت نخواهیم بود. 

درخشان درباره عملکرد بازیکن پرسپولیس و تصمیم یحیی گل محمدی گفت: یک حریم خصوصی مربی دارد که هر تصمیمی بخواهد می‌تواند در حوزه اختیاراتش برای تیمش و برای بازیکنش بگیرد. تو اروپا هم اینکار را کرده‌اند و بازیکن را کنار گذاشته‌اند. حق مسلم سرمربی است و نمی‌توانیم ورود کنیم این حق طبیعی او است. باید احترام بذاریم مانند زمانی که کیروش خیلی تصمیمیات درباره خیلی از بازیکنان تیم ملی گرفت و هیچ کس حق نداشت ورود کند. حتی خیلی پادرمیانی کردند و ایشان قبول نکرد. پس یحیی گلمحمدی هم خودش تصمیم گیرنده است

او در باره استیضاح رئیس فدراسیون فوتبال ایران از سوی هیئت رئیسه افزود: این موضوع خیلی خوشایند نیست و خیلی بد است. امیدوارم در آن جلسه‌ای که برگزار می‌شود ریز به ریز این موضوعات بررسی شود. ما ریز به ریز مسائل را نمی‌دانیم چراکه در جریان نبوده‌ایم. باید زمان بگذرد تا متوجه شویم دلیل آقایان برای استیضاح آقای عزیزی خادم چه بوده است. حتما دلایل قانع کننده‌ای دارند. امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر رفع شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان صحبت‌هایش با اشاره به عملکرد پرسپولیس و کسب 6امین قهرمانی‌اش عنوان کرد: تیم پرسپولیس تیم بسییار بزرگی است. مشکلات وجود دارد، بنظرمن خیلی ادامه نخواهد داشت اما اگر این مشکلات پابرجا باشند بازیکنان باید بیشتر از حد معمول تلاش کنند که این تیم را به جایگاهش برسانند. اینکه فقط به دنبال اجابت خواسته‌هایشان باشند درست نیست! هرچند خواسته‎‌هایشان معقول و بجا است اما این را هم بیاد داشته باشند که خیلی‌ها برای پرسپولیس مجانی بازی کردند، فداکاری کردند و آنها هم در این شرایط کنار پرسپولیس باشند چراکه هواداران انتظار دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز