خبرگزاری کار ایران

با رای اکثریت مجمع انتخاباتی؛

شهریاری، رئیس هیئت وزنه‌برداری هرمزگان باقی ماند

کد خبر : ۱۱۹۵۲۶

شهریاری به عنوان تنها نامزد ریاست هیئت وزنه‌برداری استان با ۱۶ رای از ۱۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر رئیس هیئت وزنه برداری هرمزگان باقی ماند.

رضا شهریاری با ۱۶ رای اعضای مجمع وزنه برداری استان هرمزگان به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیئت وزنه برداری هرمزگان ابقا شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری استان هرمزگان با حضور حسین رضازاده، دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان ورزش و قهرمانان وزنه‌برداری هرمزگان در محل اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزا شد و رضا شهریاری به عنوان تنها نامزد ریاست هیئت وزنه‌برداری استان با ۱۶ رای از ۱۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر رئیس هیئت وزنه برداری هرمزگان باقی ماند.

رضازاده نیز در این جلسه با بیان اینکه باید استعدادهای رشته وزنه‌برداری از سنین پایین شناسایی و تحت آموزش قرار بگیرند، عنوان کرد: فدراسیون وزنه برداری آمادگی دارد تا دوره های آموزشی مربیگری و داوری را در تمامی استان ها و از جمله هرمزگان برگزار کند و همچنین استعدادیابی نیز باید در این استان مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: مجید عسکری وزنه‌بردار هرمزگانی توانسته برای نخستین بار سال‌های پس از انقلاب در سبک وزن برای کشورمان مدال کسب کند و در آینده ما امیدواریم این ورزشکار در بازی‌های آسیایی نیز برای کشورمان افتخار آفرینی کند که این مسئله بیانگر وجود استعدادهای خوب در استان هرمزگان است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان اینکه ورزش وزنه‌برداری در هرمزگان نیازمند حمایت مسئولان است، اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم تا از طریق فدراسیون کمک‌های لازم را به استان هرمزگان داشته باشیم اما وزنه‌برداری هرمزگان باید از سوی مسئولان عالی‌رتبه این استان نیز مورد حمایت قرار گیرد. امید است با همکاری اداره کل استان شاهد موفقیت های روز افزون این رشته ورزشی در استان هرمزگان باشیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز