خبرگزاری کار ایران

برای کاهش مشکلات مسابقات؛

جلسه هماهنگی ناظران لیگ برتر والیبال برگزار شد

کد خبر : ۱۱۴۲۵۶

بیست و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران از روز یکشبنه پنجم آبان ماه با شرکت ۱۲ تیم آغاز می‌شود.

جلسه هماهنگی ناظران مسابقات والیبال لیگ‌های برتر مردان و زنان ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون والیبال برای کاهش مشکلات مسابقات والیبال در سال ۹۲، یک نشست توجیهی و هماهنگی با ناظران لیگ برتر والیبال سال جاری صبح امروز در فدراسیون برگزار کردند.

در این نشست منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ، امیدوارم حاتمی رییس کمیته داوران فدراسیون و ۵۰ ناظر شرکت داشتند که از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و ساعت ۱۲ به پایان رسید.

پورحسن در این نشست در باره برخی مشکلات سال گذشته لیگ برتر والیبال که در اثر ضعف ناظرین در رقابت ها بوجود آمد توضیحاتی داد و نقطه نظرات و سیاست‌های کلی سازمان لیگ در اجرای مسابقات تشریح کرد.

همچنین امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران نیز در خصوص آخرین مقررات داوری والیبال توضیحاتی ارائه کرد و نکاتی که باید ناظران در رقابت ها رعایت کنند را یادآوری کرد.

۵۰ ناظر مسابقات والیبال کشورمان شامل ۱۱زن و ۳۹ مرد در این نشست هماهنگی حضور داشتند.

بیست و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران از روز یکشبنه پنجم آبان ماه با شرکت ۱۲ تیم آغاز می شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز