خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۱۷)؛

افتتاحیه ساده اندونزیایی در پالم بانگ با مشعل خاموش

افتتاحیه ساده اندونزیایی در پالم بانگ با مشعل خاموش
کد خبر : ۱۰۶۸۳۴

این مراسم ابتدا قرار بود ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی آغاز شود ولی به دلیل عدم امادگی و هماهنگی ۲ ساعت تاخیر را در آغاز این مراسم شاهد بودیم.

مراسم افتتاحیه سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با ۲ ساعت تاخیر و مشعلی که خاموش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، این مراسم ابتدا قرار بود ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی آغاز شود ولی به دلیل عدم امادگی و هماهنگی ۲ ساعت تاخیر را در آغاز این مراسم شاهد بودیم. با این وجود اهالی پالم بانگ حضور چشمگیری در این مراسم داشتند.

در ابتدای مراسم ۱۵ دقیقه موسیقی زنده اجرا شد و پس از آن گروهی از نوجوانان دختر و پسر به اجرای سرود و حرکات موزون پرداختند. همچنین در ادامه گروه موزیک نظامی به همراه دانش آموزان اندونزیایی چیزی در حدود ۴۵ دقیقه نمایش اجرا کردند.

در ادامه رئیس جمهور اندونزی وارد ورزشگاه شد. پس از حضور او با شمارش معکوس مسابقات رسما آغاز شد. یک کشتی‌ که شبیه عقاب بود وارد ورزشگاه شد و نمادهای پالمبانگ در آن لحاظ شده بود.

کاروان ورزشی الجزایر اولین کشوری بود که رژه رفت. همچنین از کشور سوریه نیز ۱۸ ورزشکار در مراسم رژه حضور یافته بودند.

در این مراسم کاروان ها پرچمدار نداشتند و مسئولان برگزاری خود کسی را به عنوان پرچمدار انتخاب کرده بودند. در کاروان اعزامی کشورمان بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک پیشاپیش ورزشکاران قرار گرفته بود.

رئیس جمهور اندونزی در حاشیه مراسم ضمن خوش آمدگویی به کشورهای شرکت کننده، گفت: آرزو می‌‌کنم جنگ در سوریه و فلسطین به زودی تمام شود تا ورزشکاران این دو کشور با آسودگی خاطر بتوانند در بازی‌ها حضور پیدا کنند.

از نکات قابل توجه روشن نشدن مشعل مسابقات بود که البته مشکلی برای شروع مراسم ایجاد نکرد و مراسم بدون روشن شدن مشعل آغاز شد.

همچنین مسئولان برگزاری بسته هایی را به حاضرین در ورزشگاه محل برگزاری مراسم دادند که حاوی مواد غذایی و نوشیدنی بود.

مردم پالم بانگ علاقه بسیاری به سیگار کشیدن دارند و مخصوصا در بین جوانان این مساله را بیشتر شاهد هستیم. در مراسم افتتاحیه نیز دود سیگار از جای جای دیده می شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز