خبرگزاری کار ایران

توضیح مدیر محتوای آتیه داده پرداز در مورد عدد درآمد از اینستاگرام باشگاه پرسپولیس

توضیح مدیر محتوای آتیه داده پرداز در مورد عدد درآمد از اینستاگرام باشگاه پرسپولیس
کد خبر : ۹۸۴۰۴۹

مدیر محتوای آتیه داده پرداز در مورد صحبت‌های مطرح شده در خصوص میزان درآمد از اینستاگرام باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ماجرای میزان درآمد اینستاگرام باشگاه پرسپولیس یکی از مباحثی است که در چند وقت اخیر در مورد آن حرف و حدیث‌هایی وجود داشته است. رضا خدادادی، مدیر تولید محتوای شرکت آتیه داده پرداز در این خصوص توضیح داد:

با انتشار اخبار کذب اخیر در مورد درآمد 30 میلیاردی شرکت آتیه از صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس ارائه گزارش دیگری در خصوص سیاستگذاری کارگزار باشگاه پرسپولیس در خصوص این صفحه واجب بنظر می رسد. صفحه ای که تا پیش از تحویل به شرکت آتیه و در زمانی طولانی توسط یک فرد اداره می شد و در آمدهای حاصل از آن هم به جیب باشگاه نمی رفت.و بعد از آنهم بیشتر شبیه به صفحه شخصی مدیرعامل باشگاه بود تا نمونه های مشابه خارجی و باشگاههای بزرگ دنیا.

اکانت رسمی پرسپولیس با سه میلیون و یکصدهزار فالور که مدتها هم بود شیب کندی در جذب مخاطبان داشت در اختیار تیم تولید محتوایی قرار گرفت که شرکت آتیه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به هواداران پرسپولیس به خدمت گرفته بود و حالا و در کمتر از 10 ماه این تیم با ارائه محتوایی فاخر و دست اول از تیم با چاشنی تولیداتی همچون برنامه های لایو ،مصاحبه های اختصاصی ، گزارش بازیها با گزارشگر پرسپولیسی و ایجاد چالشهایی با همراهی هواداران این پیج را به پرمخاطب ترین صفحه غیرشخصی فارسی زبان داخل کشور و مهمترین در قاره آسیا تبدیل کرد.این گروه توانسته فقط در همین مدت کوتاه بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر و در مجموع 4.7 میلیون هوادار را زیر سقف پرسپولیس جمع کند که از این دستاورد به خود می بالد.

البته که ما به این هم راضی نیستیم و اسب خود را برای 6 میلیون نفر زین کرده ایم. اما آنچه برای من بعنوان مهره ای کوچک در پروژه بزرگ پرسپولیس قابل توجه وتامل بود نگاه شخص امیرجلیلوند به مقوله تولید محتوا ودرآمدزایی در این صفحه است. در جایی که پرسپولیس از حق پخش تلویزیونی محروم است و منطق می گوید از همین اینستاگرام باشگاه باید پول فراوان درآورد،نگاه مدیریت حفظ شان وجایگاه این صفحه نزد هواداران پرسپولیس بود.

هستند شرکتهایی که حاضرند در ازای انتشار چندین پست و استوری تبلیغاتی ماهی چند صدمیلیون تومان هم بپردازند اما اتخاذ این تصمیم پیج پرسپولیس را به بازار مکاره ای تبدیل می کرد که دل مخاطبانش را می زد و چشمشان را می آزرد.بنابراین پست تبلیعاتی مستقیم فقط به یک شرکت آبمعدنی و یک شرکت تولید پوشاک که هر دو مایحتاج تیم را تامین می کردند محدود شد و روشن و شفاف اینکه تنها در دوکمپین تبلیغاتی که هر کدام به مدت یک هفته برگزار شد مبلغ 500 میلیون تومان ودرمجموع یک میلیارد تومان درآمدزایی شد که مستقیم به جیب باشگاه رفت. اینستاگرام باشگاه پرسپولیس امانتی در دست ماست که می کوشیم آن را به بازویی پر قدرت برای باشگاه بدل کنیم. بازویی که نشان دهد ما بیشتریم... خیلی بیشتر

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز