خبرگزاری کار ایران

رحمان محمدی راد: پنج تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر والیبال هستند/ سپاهان یکی از مدعیان است

رحمان محمدی راد: پنج تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر والیبال هستند/ سپاهان یکی از مدعیان است
کد خبر : ۹۶۰۶۴۰

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان می گوید: در لیگ برتر والیبال امسال نتایج شگفت انگیز و غیر قابل پیش بینی بسیار زیادی رقم می خورد.

رحمان محمدی راد در گفتگو با ایلنا درباره بازی های تدارکاتی پیش فصل تیم والیبال سپاهان،گفت: از بازی اول تدارکاتی که مقابل سیرجان قرار گرفتیم تا بازی که مقابل شهداب یزد انجام دادیم پیشرفت خوبی در شکل بازی خود داشتیم و فارغ از نتایجی که بدست آمد هماهنگی تیمی ما در هر بازی بهتر شده است.

وی تصریح کرد: ما با برگزاری دو بازی دوستانه بازیکنان خود را محک زدیم و بازیکنان جدیدی که برای این فصل به ما اضافه شدند نیاز به هماهنگی بیشتر دارند که در این دو هفته باقی مانده تا آغاز لیگ برتر می توانیم تا نقاط ضعفی که در بازی های دوستانه داشتیم را رفع کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه از یارگیری در فصل نقل و انتقالات رضایت دارم،افزود: ما سعی کردیم در زمان مناسب بازیکنانی که مد نظرداشتیم را جذب کنیم و بازیکنانی که برای این فصل به تیم اضافه شدند بازیکنان با کیفیتی هستند.

رحمان محمدی راد درباره اهداف تیم سپاهان در لیگ‌برتر ،بیان کرد: چند تیم و باشگاه سرمایه گزاری بسیار خوبی در لیگ برتر والیبال انجام دادند و یارگیری خوبی داشتند ، ما در تیم سپاهان هم به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم ، چهار الی پنج تیم مدعی قهرمانی در لیگ هستند و خوشحال هستیم که ما یکی از آنها هستیم؛در طول فصل فراز و نشیب بسیار زیادی وجود دارد و هر تیمی که بتواند فارغ از همه مسائل و سختی ها عملکرد بهتری داشته باشد نتایج خوبی خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تیم های مدعی لیگ برتر والیبال ابتدا باید در دور گروهی جایگاه بهتری نسبت به سایر تیم ها بدست بیاورند تا در نهایت با استفاده از نتایج گروهی در مرحله پایانی پلی آف مسابقات راحت تری داشته باشد، شاید ده تیم در لیگ باشد که برای پیروزی مقابل آنها باید از همه توان استفاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان با عنوان اینکه لیگ برتر والیبال امسال غیرقابل پیش بینی خواهد بود،خاطرنشان کرد: در لیگ امسال نتایج شگفت انگیز و غیرقابل پیش بینی بسیار زیادی را شاهد خواهیم بود، عدم حضور تماشاگران در کیفیت بازی های لیگ برتر تاثیرگزار است،یارگیری تیم ها در فصل جدید سبب شده تا تیم ها نقاط ضعف خود را برطرف کنند و نسبت به سال گذشته شکل بهتری به تیم های خود بدهند‌‌.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز