خبرگزاری کار ایران

حمایت عجیب کارگردان مستند مرحوم حجازی از قعله‌نویی؛

رفیعی: اختلاف بین حجازی و قلعه‌نویی داخل خانواده استقلال بود و ربطی به دیگران ندارد/ سرمربی سپاهان پاسخ اینگونه افراد را ندهد

رفیعی: اختلاف بین حجازی و قلعه‌نویی داخل خانواده استقلال بود و ربطی به دیگران ندارد/ سرمربی سپاهان پاسخ اینگونه افراد را ندهد
کد خبر : ۹۰۲۴۳۱

کارگردان مستندهای فوتبالی که از نزدیک‌ترین افراد به مرحوم حجازی بود در خصوص اختلاف میان قلعه‌نویی و افشین پیروانی موضع‌گیری جالبی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، درگیری لفظی میان امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی این روزهای در فضای رسانه‌ای فوتبال ایران حسابی سرو صدا کرده و واکنش‌های مختلفی به آن برانگیخته شده است. افشین پیروانی در این جدال لفظی روز گذشته در برنامه رادیویی صحبت مرحوم حجازی را به میان آورد و سعی داشت با دامن زدن به اختلافات گذشته این دو نفر بحث را به سود خود جلو ببرد که این موضوع واکنش‌های مختلفی به همراه داشت.

امیر رفیعی، کارگردان مستند من "ناصر حجازی هستم" و "آبی به رنگ آسمان" که از افراد هنری نزدیک به فوتبال است و در زمان حیات مرحوم ناصر حجازی از افراد نزدیک به او بود عقیده جالبی در خصوص مباحث مطرح شده دارد.

رفیعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: من ابتدا باید بگویم صحبت‌هایم به عنوان یک هوادار است و نمی‌خواهم حرف‌هایی که میزنم منتسب به مرحوم حجازی یا خانواده ایشان مطرح شود و اگر خانواده حجازی صلاح بدانند خودشان به این موضوع ورود می‌کنند و موضع‌گیری خواهند کرد. همه می‌دانند رابطه من با امیر قلعه‌نویی از گذشته به دلیل مستند من ناصر حجازی هستم و شکایتی که ایشان انجام داده بود دچار کدورت‌هایی بوده که هنوز هم به قوت خودش باقی است و در این شرایط می‌خواهم صحبت‌هایم را مطرح کنم.

وی افزود: اینکه در گذشته اختلافاتی میان امیر قلعه‌نویی و مرحوم حجازی بوده مربوط به داخل خانواده استقلال است. همیشه در داخل یک خانواده و یک مجموعه اختلافاتی وجود دارد که بزرگ یا کوچک مربوط به همان خانواده‌ است و به کسی خارج از این دایره ربطی ندارد که بخواهد به آن ورود کند و از این اختلاف به نفع خودش بهره‌برداری کند. امیر قلعه‌نویی و مرحوم حجازی داخل خانواده استقلال بودند و اختلاف آنها ارتباطی به افشین پیروانی ندارد.

کارگردان مستند‌های فوتبالی ادامه داد: افشین پیروانی فردی است که همه او را می‌شناسند. چه به واسطه پرونده محکومیتی که داشت و چه به واسطه ویدیوهایی که در گذشته از او منتشر شده و همه دیدند چطور حاضر بود برای کسب نتیجه و موفقیت اخلاق را قربانی کند و بهتر است چنین شخصی در مورد سلامت در فوتبال صحبت نکند.

رفیعی در ادامه گفت: یک نکته دیگر هم باید بگویم که بحث روزشمار را مطرح کرد نشان از اطلاعات غلط تاریخی ایشان دارد. بحث روزشمار ربطی به مرحوم حجازی نداشت و مربوط به زمان پرویز مظلومی بود و میان هواداران شکل گرفت و نمی‌دانم چرا آن را به مرحوم حجازی ربط دادند.

وی در پایان یادآور شد: من به باشگاه پرسپولیس احترام می‌گذارم و از باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران است ولی وقتی افشین پیروانی حرف از قدمت و افتخار می‌زند باشگاه استقلال حدوداً 20-30 سال از نظر قدمت از پرسپولیسی قدیمی‌تر است و در بحث افتخار هم از این باشگاه جلوتر است. من در پایان از سرمربی سپاهان درخواست می‌کنم پاسخ این افراد را ندهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز