خبرگزاری کار ایران

فخرالدینی: تا وقتی روی کاغذ شانس داریم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم/ تراکتور به جز تماشاگرانش حامی دیگری ندارد

فخرالدینی: تا وقتی روی کاغذ شانس داریم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم/ تراکتور به جز تماشاگرانش حامی دیگری ندارد
کد خبر : ۸۸۱۵۴۶

مدافع راست تراکتور در مورد شرایط این تیم و فاصله گرفتن از صدر جدول صحبت کرد.

میلاد فخرالدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای تراکتور در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و به جز بازی با پارس جم که بدشانسی آوردیم در بازی‌های قبلی روی دور نتیجه گرفتن بودیم که این وقفه ناخواسته پیش آمد و ما هم مثل بقیه منتظریم تا هرچه زودتر از این شرایط خارج شویم.

وی در مورد تعطیلی لیگ تا پایان تعطیلات نوروز گفت: به نظرم تصمیمی بود که لازم بود گرفته شود چرا که فوتبال از جان کسی مهم‌تر نیست و در هر بازی به جز بازیکنان چندین نفر عوامل دیگر باید درگیر باشند و خطر همه آنها را تهدید می‌کند. ما در دیدارهای اخیر تمرکز نداشتیم به خاطر این موضوع و ضمن اینکه فوتبال بدون تماشاگر لطفی ندارد و اگر قرار است تماشاگر نباشد همان بهتر که تعطیل شود. این موضوع در مورد تیم ما بیشتر صدق می‌کند چرا که تراکتور به جز تماشاگرانش حامی دیگری ندارد.

مدافع تراکتور درمورد شکست مقابل پارس جم هم عنوان کرد: همانطور که گفتم در این بازی بدشانس بودیم و موقعیت‌هایمان وارد دروازه نشد و فکر می‌کنم شایستگی پیروزی در این دیدار را داشتیم ضمن اینکه کارشناسان داوری تایید کردند که پنالتی آنها اشتباه بود و یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد. در بازی‌های این چنینی این که از حریف جلو بیافتی یا عقب بیافتی خیلی در روند ادامه بازی تاثیرگذار خواهد بود و فکر می‌کنم سه امتیاز این بازی از دستمان رفت.

فخرالدینی در مورد فاصله 10 امتیازی که با صدر جدول ایجاد شده هم گفت: به هر حال شرایط اینگونه پیش رفت و همانطور که گفتم اتفاقات بازی با پارس جم هم باعث شد این فاصله بیشتر شود ولی هنوز 9 بازی دیگر باقی مانده و اتفاقات زیادی می‌تواند در آن بیافتد.

وی در مورد اینکه آیا باید پرسپولیس را قهرمان لیگ دانست یا نه هم اظهار داشت: فاصله زیاد شده ولی خب ما هنوز نا امید نیستیم و فقط می‌توانیم تلاش کنیم در بازی‌های باقی مانده بهترین نتیجه را بگیریم و بقیه‌اش دیگر با خداست و دست ما نیست. ما نا امید نیستیم و تا وقتی روی کاغذ شانس داشته باشیم تلاش می‌کنیم.

مدافع تراکتور در مورد شائبه مهندسی نتایج لیگ برتر هم که توسط افراد مختلف مطرح شده گفت: من چون نمی‌خواهم وارد حاشیه بشوم وارد این موضوع نمی‌شوم و فقط این را می‌گویم که امیدوارم تراکتور در دیدارهای باقی مانده بهترین نتایج را بگیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز