خبرگزاری کار ایران

میلاد و مهرداد؛ دوقلوهای محبوبی که نیاز به پیشرفت دارند

میلاد و مهرداد؛ دوقلوهای محبوبی که نیاز به پیشرفت دارند
کد خبر : ۸۸۰۱۹۰

میلاد و مهرداد محمدی که این روزها لژیونرهای فوتبال ایران هستند از یک مشکل بزرگ رنج می‌برند.

به گزارش ایلنا، آنها محبوب‌ترین دوقلوهای فوتبال ایران هستند. میلاد و مهرداد. آنقدر شبیه به هم که هنوز هم برای بسیاری تشخیص اینکه کدام یک در بلژیک بازی می‌کند و کدام یک در آوس پرتغال سخت است. وقتی موهای سرشان را مدل سربازی کوتاه می‌کنند تشخیص سخت‌تر می‌شود. خودشان یک بار در برنامه نود اعتراف کردند که از این شباهت استفاده کرده‌اند و در یک مسابقه هر کدام یک نیمه به زمین رفته‌اند!

میلاد حالا لژیونر است. پسری که هیچ‌وقت از اینکه بگوید پیک رستوران بوده ابایی ندارد. بچه جنوب شهر با ته لهجه و بی‌ادا. مردم دوستش دارند حتی اگر در چند برنامه تلویزیونی میزان سوادش در تاریخ و جغرافیا دستمایه شوخی و خنده قرار بگیرد. او جایی ادعا نکرده که جغرافیادان است، اتفاقاً هر وقت تریبون داشته گفته که خیلی دنبال سواد-مواد نبوده و عشقش کار و مادر و فوتبال است. او شاید به خاطر همین بی‌نقاب بودنش است که کمتر در بین اهل رسانه کشته- مرده دارد. از آنهایی که چند نفر استوری‌های اینستاگرامشان را تبدیل کنند به مهم‌ترین خبر روز فوتبال ایران!

در عصر جدید این یکی از الزامات مدرن است که ستاره‌ها باید کنار دستشان مشاور رسانه‌ای داشته باشند یا دست کم کسانی که آنها را در تیتر خبرها نگه دارند. میلاد اگر داشت درخشش‌اش مقابل آس رم حتماً بیشتر از سوتی دادنش موقع پرتاب اوت دستی وایرال می‌شد. او که حالا پیراهن خنت بلژیک را می‌پوشد در مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا در خانه رم آنقدر مقابل اسپینازولا خوش درخشید که پائولو فونسکا مجبور به تعویض مهره خودش شد.

بازیکنی که از تیم روسی با نام غریب احمد گروژنی به بلژیک رفته است برای اثبات خودش به درخشش‌های دامنه‌دار بیشتری نیاز دارد و البته به حمایت رسانه‌ای. مهدی مهدوی‌کیا زمانی که در عضویت باشگاه آلمانی هامبورگ بود می‌گفت حتی در تمرینات هم یک تیم تجهیزشده رسانه‌ای برای پوشش فعالیت نائوهیرو تاکاهارا بازیکن ژاپنی از این کشور می‌آیند و کوچکترین اتفاقات مربوط به او را پوشش می‌دادند اما من تنها بودم. این «تنها بودن» شاید امروز به مدد شبکه‌های اجتماعی تا اندازه‌ای رفع و رجوع شده باشد و بعضی بازیکنان به تنهایی به تیم رسانه‌ای خودشان تبدیل شده باشند اما میلاد اینطور نیست. دست کم آنچه ما می‌بینیم نشان می‌دهد او به حمایت رسانه‌ای نیاز دارد. بازیکن سختکوش و با استعدادی که سماجت یکی از ویژگی‌های بازی اوست، نیاز دارد که در داخل و خارج از کشور یک مشاور رسانه‌ای کار بلد داشته باشد. کسی که درخشش‌هایش را علنی‌تر کند و البته رابطه‌اش با هواداران تیم خنت را مستحکم‌تر.

 

یادداشت: احسان محمدی

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز