خبرگزاری کار ایران

نامه اعتراض باشگاه پرسپولیس نسبت به اقدام عربستانی‌ها

نامه اعتراض باشگاه پرسپولیس نسبت به اقدام عربستانی‌ها
کد خبر : ۷۵۳۷۱۸

باشگاه پرسپولیس در واکنش به اقدام حریف آسیایی خود نامه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه الاهلی عربستان روز یکشنبه در ارتباط با بلیت فروشی بازی امروز خود برابر پرسپولیس بر خلاف آن چه اعلام کرده بود و در نشست مدیران مصوب شد عمل کرد. این مساله با اعتراض جدی باشگاه روبرو شد و در پی آن نامه‌ای از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، تنظیم و به مقام‌های کنفدراسیون و ناظر مسابقه تقدیم شد.

در بخشی از این نامه که خطاب به کنفدراسیون و ناظر مسابقه تنظیم و ارسال شده، آمده است:

موضوع: اعتراض پرسپولیس نسبت به رفتار غیر اخلاقی باشگاه الاهلی در خصوص مسایل بلیت فروشی

آقایان محترم، لطفا پذیرای صمیمانه‌ترین احترام‌های من از سوی باشگاه پرسپولیس باشید.

مدیران دو تیم روز یک‌شنبه 21آوریل در جلسه هماهنگی قبل از مسابقه، شرکت کردند و مسوولان الاهلی، اعلام نمودند که بلیت فروشی از ساعت 5عصر همین روز در محل ورزشگاه برگزاری مسابقه آغاز خواهد شد.

نماینده آن باشگاه در آن زمان سهمیه قانونی بلیت‌های باشگاه پرسپولیس را نیز همراه خود نداشت و تعهد نمودند این بلیت‌ها را در زمان تمرین رسمی پرسپولیس برای ما ارسال خواهند کرد. باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه، متعاقبا زمان بلیت فروشی را به اطلاع هواداران خود که در امارات حضور پیدا کرده بودند رساند. در نتیجه هواداران پرشور ما که بعضی حتی از تهران برای تماشای این بازی به امارات سفر کرده بودند از حوالی ساعت 15 در استادیوم حضور پیدا کردند تا در موعد اعلام شده نسبت به تهیه بلیت بازی اقدام نمایند.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین خود را طبق برنامه اعلامی از ساعت 19 آغاز کرد در صورتی که بلیت فروشی هنوز شروع نشده بود هیچ فردی از الاهلی هم برای ادای توضیحات یا تحویل سهمیه قانونی بلیت تیم پرسپولیس، در محل تمرین حضور پیدا نکرد. در این ارتباط هماهنگ کننده اصلی محلی نیز اذعان داشت که مقام‌های الاهلی به تماس‌های آن‌ها پاسخ نداده‌اند.

در ساعت 19 و 30 دقیقه، مدیر مسابقات پرسپولیس، آقای امیر علی حسینی، به ورزشگاه راشد محل تمرین رسمی تیم الاهلی عربستان عزیمت و با مقام‌های آن تیم ملاقات نمود بلکه متوجه شوند مشکل چیست؟

نماینده الاهلی در این ارتباط و در حضور افسران محلی اعلام کرد، هیچ اقدامی برای بلیت فروشی صورت نمی‌گیرد و عرضه آن در روز دوشنبه (روز مسابقه) انجام می‌شود. آن‌ها همچنین توضیحی درباره عدم ارسال بلیت سهمیه میهمان ارایه نکردند ولی آن‌ها را تحویل نماینده ما دادند. نماینده ما به محل تمرین پرسپولیس بازگشت و ناظر محترم مسابقه را در جریان امور قرار داد. ما همچنین مجبور شدیم از هواداران خود پس از ساعت‌ها انتظار بخواهیم که دست خالی به هتل‌های خود برگردند که این مساله ایشان را به شدت جریحه دار نمود.

در این خصوص از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضا داریم تا علیه این سوء رفتار، برخورد لازم، قانونی و انضباطی را مبذول دارد.

 

با تقدیم احترام

ایرج عرب

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز