خبرگزاری کار ایران

تشریح فعالیت تبلیغات محیطی و بازار‌یابی در فوتبال ایران

تشریح فعالیت تبلیغات محیطی و بازار‌یابی در فوتبال ایران
کد خبر : ۶۷۴۰۴۹

کمیته بازاریابی سازمان لیگ کلاس توجیهی تبلیغات محیطی برای لیگ برتر و لیگ دسته اول برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، کلاس توجیهی تبلیغات محیطی و بازار‌یابی سازمان لیگ در فوتبال ایران در مرکز ملی فوتبال ایران با حضور صادق درودگر مدیر بازار‌یابی سازمان لیگ و فریبرز  محمودزاده مسئول لیگ یک و نماینده هیات‌های فوتبال برگزار شد.

در این جلسه در مورد فعالیت‌های بازاریابی در فوتبال باشگاهی ایران بحث وگفت و گو شد و درودگر فعالیت‌های بازاریابی در فوتبال ایران را برای حاضران تشریح کرد.

مقرر شد کمیته بازاریابی در مسابقات لیگ برتر نماینده ویژه ای برای کنترل تبلیغات محیطی داشته باشد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز