خبرگزاری کار ایران

مطمئنم هواداران خونه به خونه و ملوان اتفاقات زیبایی در ورزشگاه رقم می زنند

رضا معقولی: با حمایت هواداران برای اولین بار فوتبال بابل را صاحب تیم در لیگ برتر خواهیم کرد

رضا معقولی: با حمایت هواداران برای اولین بار فوتبال بابل را صاحب تیم در لیگ برتر خواهیم کرد
کد خبر : ۶۱۰۳۷۷

هافبک طراح تیم خونه به خونه بابل گفت: بدون توجه به حواشی، با حمایت هواداران پرشورمان برای صعود به لیگ برتر می جنگیم.

به گزارش ایلنا، رضا معقولی هافبک تیم فوتبال خونه به خونه بابل در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص بازی با شهرداری تبریز گفت: نیمه اول خیلی بهتر بودیم و موقعیت گل نیز داشتیم ولی در نیمه دوم بازی کمی متعادل‌تر شد. آنها کم و بیش موقعیت‌های نصفه و نیمه نیز داشتند. شایسته پیروزی در آن بازی بودیم و در نیمه دوم گرچه کمی اشتباه داشتیم و آنها آمده بودند که نتیجه بگیرند، اما خداروشکر نتیجه مطلوب برای ما رقم خورد.

معقولی درخصوص بازی با ملوان گفت: این بازی دیداری حیاتی برای ما است چون اگر برنده این بازی شویم، گامی بلند برای صعود برداشتیم. همه چیز دست خودمان است و این بازی نیز همانند بازی‌های قبل با همت و توان بالا داخل زمین می رویم تا نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

وی درخصوص حواشی فراوان روزهای اخیر پیرامون باشگاه خونه به خونه گفت: من نیز کم و بیش این مطالب را خواندم و نمی‌دانم چگونه است که هر تیمی به ما می‌رسد، مصاحبه می‌کند و مطالب کذب نشر می‌دهد. اگر بازی خوب ما و توان بالای بازیکنان ما را ببینند قطعا این مطالب را درج نمی‌کردند. حقیقتا نمی‌دانم که این مطالب کذب از کجا آب می‌خورد ولی برایم طبیعی است زیرا در سالیان گذشته نیز برخی‌ها سعی داشتند برای تیم‌های بالای جدول حاشیه بسازنند و این موضوعی عادی است. اما ما بازیکنان حرفه ای هستیم و بدون توجه به حواشی فقط روی بازی تمرکز می کنیم.

معقولی با تمجید از حمایت هواداران بابلی گفت: هواداران مان عالی بود. هوادارانی که نشان دادند یار دوازدهم خونه به خونه هستند و با تمام وجود به بازیکنان روحیه می دهند. ما نیز تمام تلاشمان را می‌کنیم تا اتفاقات خوبی برای تیم بیافتد. ان شاالله بتوانیم قدمی کوچک برای شان برداشته باشیم. کوچکترین کار ما، بردن تیم به لیگ برتر است ولی خب برای بابلی‌ها افتخار بزرگی است که برای اولین یک تیم مازندرانی در لیگ برتر حضور دارد و تلاش می کنیم به این مهم دست یابیم.

رضا معقولی در ادامه افزود: با توجه به ارتباط خوبی که بین هواداران خونه به خونه و ملوان می بینیم مطمئنم روز بازی اتفاقات خوشایندی را در ورزشگاه شاهد خواهیم بود.

وی درخصوص بازی فینال جام حذفی نیز گفت: جام حذفی برای ما فعلا ملاک نیست و در اولویت آخر است. ما هر چهار هفته پایانی لیگ یک، برای ما فینال گونه‌تر است و باید اول در لیگ موفقیت لازم را کسب کنیم، تا با انرژی بالا مقابل استقلال قرار بگیریم.

هافبک خونه به خونه در خاتمه درخصوص مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر گفت: نمی‌شود گفت که کدام تیم بالا می‌آید. چهار تیم در چهار هفته پایانی لیگ از شانس بیشتری برای صعود برخوردارند و تیمی که با تمرکز بالا در مسابقات حضور پیدا کند، شانسش برای صعود بیشتر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز