خبرگزاری کار ایران

دربست در خدمت کی‌روش و تیم ملی هستیم

افتخاری: دستمزد دستیاران شفر را بالا نمی‌بریم/ مصدومان نبودند نتیجه بهتری هم می‌گرفتیم

افتخاری: دستمزد دستیاران شفر را بالا نمی‌بریم/ مصدومان نبودند نتیجه بهتری هم می‌گرفتیم
کد خبر : ۶۰۹۳۰۲

مدیرعامل استقلال در مورد مسائل مختلف پیرامون این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری پس از پیروزی تیمش در بازی با سیاه‌جامگان اظهار داشت: با وجود مصدومانی که داشتیم نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. در نیمه اول به نتیجه دلخواه نرسیدیم ولی در نیمه دوم با تعویض‌های شفر اوضاع به سود ما شد و توانستیم با یک بازی خوب پیروز شویم. مطمئناً اگر مصدومان ما برگردند از این هم بهتر خواهیم شد. به هر حال هوادار همیشه می‌خواهد تیم خوب بازی کند و انتظار دارد و ما هم امیدواریم بتوانیم خواسته هواداران را برآورده کنیم.

وی در مورد تمدید قرارداد شفر گفت: ما در حال مذاکره هستیم و تا الان هم مشکلی نداشتیم و بعید می‌دانم مشکل خاصی هم پیش بیاید و فکر می‌کنم تا چند روز آینده همه‌ چیز نهایی شود. قرار شده لیست خرید را هم بعد از امضای قرارداد بگیریم و من از او لیست خواستم او گفت بعد از تمدید قرارداد خواهد داد.

مدیرعامل استقلال در مورد پست شفر در اینستاگرام و موضوع دستمزد دستیارانش گفت: از عملکرد کمک‌های شفر هم رضایت دادیم. سوالی از او پرسیده شد و مجبور شد آن پست را منتشر کند و مشکل خاصی نیست. شفر یکبار گفت بدنسازی ما خوب نبوده که انقدر مصدوم دادیم و این یک بحث فنی است و مشکل شخصی در این میان وجود ندارد. شاید قصد دارد قیمت دستیارانش را بالا ببرد. هنوز درخواست مالی مطرح نکرده است.

افتخاری در مورد مبلغ قرارداد شفر و افزایش دستمزد خودش و دستیارانش گفت: طبق قراردادی که با شفر داشتیم برای فصل آینده قرار بود اگر رضایت داشتیم 600 هزار دلار با او قرارداد ببندیم و او هم پذیرفت، ضمن اینکه بحث افزایش قیمت دستمزد دستیاران او را هم نمی‌پذیریم و او اگر می‌خواهد می‌تواند از دستمزد خودش کم کند و به آنها بدهد.

مدیرعامل استقلال در رابطه با بحث دادن بازیکنان به تیم ملی هم خاطرنشان کرد: ما قصد حمایت از تیم ملی را داریم و از زمانی که بازی‌ها تمام شود دربست در خدمت کی‌روش هستیم.

وی در پایان با اشاره به بازی استقلال مقابل الهلال گفت: بازی حساسی مقابل الهلال داریم و باید بعد از بازی هفته آینده در لیگ برای آن دیدار آماده شویم و خوشبختانه تمام مصدومان ما هم در آن بازی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز