خبرگزاری کار ایران

امید نمازی در گفت و گو با ایلنا:

استقلال چیزی برای از دست دادن ندارد؛ شانس آنها بیشتر است/ آرزوی هر کسی است در این دربی حضور داشته باشد

استقلال چیزی برای از دست دادن ندارد؛ شانس آنها بیشتر است/ آرزوی هر کسی است در این دربی حضور داشته باشد
کد خبر : ۵۹۹۰۴۸

امید نمازی درباره دربی هشتاد و ششم و همچنین خاطره اش از این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امید نمازی دستیار سابق کارلوس کی روش تا پیش از جام جهانی 2014 در حال حاضر سرمربی تیم ملی جوانان آمریکا است. او که تا چندی پیش یکی از گزینه های هدایت ذوب آهن در کنار قلعه نویی بود درباره دربی هشتاد و ششم صحبت کرد.

 نمازی صحبت هایش را اینطور آغاز کرد : این همیشه بازی هیجان انگیزی برای تماشاگران و بازیکنان بوده است. همین مساله باعث شده تا خیلی از اوقات همین استرس باعث شود تا تیمها آن کیفیت همیشگی خود را در زمین نداشته باشند. با این حال هر دو تیم آمادگی خوبی دارند و به نظرم شاهد جدال جذابی خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در دو سال اخیر نشان داده بهترین تیم ایران است. استقلال هم بعد از شروع سخت در این فصل، حالا با شفر به ثبات رسیده و وضعیت ایده آلی دارد. فکر می کنم استقلال به خاطر اینکه چیزی برای از دست دادن ندارد راحت تر و با استرس کمتر وارد میدان می شود و این به سودشان باشد. پیش بینی دربی سخت است و هیچ وقت ضمانتی نیست که کدام تیم موفق خواهد بود. امیدوارم بازی جالبی باشد و سطح خوب فوتبال ایران را نشان دهد.

سرمربی تیم ملی جوانان آمریکا در ادامه خاطرنشان کرد: بازهم می گویم پیش بینی این دیدار کار سختی است. هر دو تیم چند هفته ای است که نتایج خوبی گرفته اند به استثنای بازی پرسپولیس با السد. دربی شرایط خاص خودش را دارد. تیمی که بهتر کار را شروع کند سر خواهد بود. با این حال با توجه به اینکه استقلال چیزی برای از دست دادن ندارد به نظرم می تواند نتیجه بگیرد و شانس این تیم را بیشتر می دانم.

نمازی در پایان دربره خاطره اش از دربی و همچنین اینکه روزی در این مسابقه حضور داشته باشد؛اذعان داشت: من از قدیم یادم هست که در دوران کودکی این بازی مثل همین الان برایم اهمیت زیادی داشت. آخرین یادگاری من از این بازی پیش از رفتن به آمریکا برای گذراندن تحصیلاتم، دربی بود که استقلال با گل پرویز مظلومی موفق شد به برتری برسد. حدود سال 61 یا 62 بود که این مسابقه انجام شد. آرزوی هر مربی است که روزی در چنین جوی وجود داشته باشد و یکی از این تیمها را هدایت کند و مربیگری کند. من هم جدا از این مساله نیستم و امیدوارم چنین اتفاقی رخ بدهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز