خبرگزاری کار ایران

برانکو زیر حرفش زد؛ پرسپولیس در قرق اجنبی‌ها

برانکو زیر حرفش زد؛ پرسپولیس در قرق اجنبی‌ها
کد خبر : ۵۰۷۰۶۸

برخلاف شعار تیم اصیل ایرانی توسط برانکو در فصل گذشته، تیم فصل جدید سرخپوشان یک تیم بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات جاری تغییرات زیادی در بین نفرات خود ایجاد کرد و چند مهره مطرح به خدمت گرفت تا حضوری قدرتمند در لیگ هفدهم و همچنین ادامه مسیر خود در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

نکته حائز اهمیت در مورد پرسپولیس مدل جدید برانکو، توجه او به گزینه‌های خارجی است که این موضوع  رویه فصل گذشته این مربی و همچنین ادعاهایی که در مورد شیوه اداره تیمش داشت را مختل کرده است.

برانکو فصل گذشته بارها و در مصاحبه‌های مختلف، تیم خود را یک تیم اصیل ایرانی معرفی می‌کرد که اتکایی بر مهره‌های خارجی ندارد و این موضوع در رقابت‌های آسیایی و مقابل تیم‌هایی که به اصطلاح چند میلیتی بودند بیشتر در صحبت‌های سرمربی سرخپوشان نمود پیدا می‌کرد.

پرسپولیس فصل گذشته بوژیدار رادوشوویچ، الکسی پلی‌یانسکی و ولادیمیر پریموف را به عنوان بازیکنان خارجی در اختیار داشت که هیچ کدام از این بازیکنان در جمع نفرات اصلی برانکو حضور نداشتند. در این میان تنها رادوشوویچ در جمع سرخپوشان باقی ماند و دوبازیکن اوکراینی از این تیم جدا شدند.

با این حال در فصل جدید برانکو اقدام به جذب بشار رسن عراقی و گادوین منشای نیجریایی کرد که بعید به نظر می‌رسد این دو بازیکن برای نشستن روی نیمکت خریداری شده باشند و به احتمال زیاد جایی در ترکیب اصلی این تیم خواهند داشت.

همچنین در مقطعی پرسپولیس به دنبال جذب سعد ناطق بود که موفق به این کار نشد. علاوه بر این، زمانی که حرف و حدیث‌هایی پیرامون جدایی بیرانوند و طارمی شنیده می‌شد، سرمربی سرخپوشان از رادوشوویچ و منشا به عنوان جانشینان مطمئن این دو بازیکن نام می‌برد که نشان از حساب ویژه سرمربی پرسپولیس روی این دو بازیکن دارد.

بدین ترتیب دیگر نمی‌توان پرسپولیس را یک تیم ایرانی اصیل دانست و ورود بازیکنان خارجی به ترکیب این تیم چهره جدیدی به تیم برانکو می‌دهد که برخلاف گفته‌های فصل پیش او، یک تیم بین‌المللی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز