خبرگزاری کار ایران

بن بست فوتبالی ایران_قطر، دیپورت چهره‌ها

بن بست فوتبالی ایران_قطر، دیپورت چهره‌ها
کد خبر : ۴۸۱۵۵۹

در فصل های گذشته قطر به عنوان یکی از مقصد های اصلی فوتبالیست‌های ایرانی شناخته شده و پیشنهاد‌های وسوسه انگیز تیم‌های قطری آن‌ها را مجذوب کرد اما این ارتباط قطع شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اگر چه بازی در لیگ قطر برای فوتبالیست‌های ایرانی دستاورد فنی نداشت اما پیشنهادهای وسوسه انگیز باشگاه‌های این کشور سبب شده بود تا ستاره‌های روز فوتبال ایران سر از تیم‌های قطری در بیاورند.

درست مثل جواد نکونام ،آندرانیک تیموریان و ...که با پیشنهادهای نجومی تیم‌های قطری به عنوان لژیونرهای این کشور شناخته شدند که البته همین اتفاق اگر چه با منفعت مالی آن‌ها همراه شد اما نه تنها به پیشرفت فوتبالی‌شان کمک نکرد بلکه با افت فنی این نفرات هم همراه شد.

با این حال اگر چه این روزها برخی از ستاره‌های لیگ از جمله طارمی، ابراهیمی و...از پیشنهادهای قطری خود خبر می دهند و اگر چه صحبت‌هایی مبنی بر تمدید قرارداد پژمان منتظری، رحیم زهیوی و پورعلی گنجی با تیم‌های قطری‌شان شنیده می‌شود اما واقعیت چیز دیگری است. واقعیت تلخ، بن بست فوتبالی ایران_قطر و دیپورت چهره‌های ایرانی حاضر در لیگ این کشور است.

فوتبال قطر قصد قطع همکاری با بازیکنان ایرانی را دارد تا بر خلاف فصل‌های گذشته که پیشنهادهای وسوسه انگیز آن‌ها بازیکنان ایرانی را در تور قطری‌ها می‌انداخت این بار این دیپورت آن‌ها باشد که سر و صدای زیادی نقل محافل فوتبالی کند.

قطری‌ها به جای استفاده از بازیکنان ایرانی به دنبال جذب بازیکنان برزیلی هستند و تصمیم به قطع همکاری با فوتبال ایران گرفته‌اند. اتفاقی تلخ برای فوتبالی که تا دیروز حضور در لیگ قطر را یک افت می‌دانست اما امروز باید شاهد خروج چهره‌هایی باشد که از لیگ قطر تنها پول نصیب‌شان شد، بدون هیچ سود فوتبالی و پیشرفت فنی.

منتظری، پورعلی گنجی و زهیوی تازه‌وارد به زودی دیپورت می‌شوند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز