خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی هیات قایقرانی بوشهر عمدی اعلام شد

آتش سوزی هیات قایقرانی بوشهر عمدی اعلام شد
کد خبر : ۴۶۶۸۳۲

رییس هیات قایقرانی بوشهر از عمدی بودن آتش سوزی این هیات و کمپ قایقرانی بوشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته محل هیات قایقرانی استان بوشهر که هفته گذشته میزبان فستیوال بین‌المللی ورزش‌های آبی بود، طعمه حریق شد و با تمام امکاناتش در شعله‌های آتش سوخت. در این سانحه کمپ قایقرانی استان که در محل هیات قرار دارد و قایق‌های استان در آن نگهداری می‌شدند نیز سوخت.حالا با گذشت یک روز از این ماجرا و پیگیری مسوولان این استان و سازمان آتش نشانی، مشخص شده که این آتش سوزی عمدی بوده و باید به دنبال مسبب این اتفاق بود. مهدی زارعی درباره آتش سوزی این هیات و علت آن  گفت: پیگیری‌ها را انجام داده‌ایم و نظر کارشناسان آتش نشانی این بود که آتش سوزی عمدی است. به همین دلیل از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری هستیم تا به نتیجه‌ لازم برسیم.
رییس هیات قایقرانی بوشهر در پاسخ به این سوال که آیا به شخص خاصی مظنون هستید افزود: چند ماه پیش یکی از کارمندان هیات را اخراج کردیم که اکنون اصلی ترین مظنون ما برای آتش سوزی عمدی هیات و کمپ قایقرانی بوشهر، اوست. هیچ کس دیگری مشکلی با ما نداشت اما باز هم جای تاکید دارد که مشخص نیست چه کسی این کار را انجام داده است.
وی ادامه داد: پلیس آگاهی از ما نامه کارشناسی آتش نشانی را خواسته تا پرونده کامل و مورد پیگیری قرار بگیرد. همه مدارکمان را کامل کردیم تا بتوانیم خیلی سریع از مسیر قضایی به نتیجه‌ برسیم.
رییس هیات قایقرانی بوشهر در پاسخ به این سوال که آیا امکانات و قایق‌ها بیمه بودند نیز گفت: متاسفانه بیمه نبودند.
خودمان باید آنها را بیمه می‌کردیم اما به دلیل کمبود بودجه و هزینه‌های بالا این کار را انجام ندادیم. 150 میلیون قایق در این آتش سوزی سوخته و ما تنها می‌توانیم پیگیر ماجرا باشیم تا متهم را شناسایی کنیم.
زارعی هم‌چنین افزود: امینی، رییس فدراسیون و مسوولان شهر قول حمایت از هیات را داده‌اند و امیدواریم خیلی زود همه چیز درست شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز