خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس

در فاصله ٦ روز مانده به دربى هشتاد و چهارم شاگردان برانکو تمرینات جدى خود براى جدال با استقلال را از سر گرفتند.

به گزارش ایلنا، بعد از اتفاقات روز گذشته، پرسپولیسى ها تمرین امروز خود را در حالى آغاز کردند که ابتدا زیر نظر مارکو در سالن بدنسازى به کار با وزنه پرداختند.

* بازیکنان از ساعت ١١ با حضور در سالن بدنسازى کار با وزنه را پشت سر گذاشتند و بعد از آن با حضور در چمن تمرینات مدنظر برانکو را پى گرفتند.

* برخلاف تمرین روز گذشته خبرى از چالش مانکن در سالن بدنسازى نبود و همه بازیکنان بلافاصله در چمن تمرینات و آیتم هاى مدنظر برانکو را پشت سر گذاشتند.

* محمد امین آرام طبع که قصد جدایى در نیم فصل از پرسپولیس را داشت با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و ناکامى در این راه به تمرینات بازگشته و همراه با سایر بازیکنان آیتم ها را پشت سر گذاشت.

* بیرانوند و دیگر دروازه بانان زیر نظر پانادیچ به تمرین پرداختند. برانکو با قراردادن آدمک جلو دید آنها و شوت به سمت دروازه آیتم هاى مختلفى براى تمرین آنها در نظر گرفت.

* محسن ربیع خواه، مدافع چپ پرسپولیس که دوران مصدومیت را پشت سر مى گذارد در تمرین گروهى حضور یافت و به همراه دیگر بازیکنان تمرین کرد و باید دید براى حضور در دربى وضعیت او چگونه خواهد بود.

* بازیکنان خط دفاعى به همراه باقرى زیر نظر برانکو به تمرین پرداختند و دیگر بازیکنان نیز تمرینات را با سرتن چوک به انجام رساندند.

 

کد خبر : ۴۵۷۴۲۱