خبرگزاری کار ایران

مشکلات بین 3090 و 3040 چگونه حل شد؟

3040 قرار است به عنوان زیرمجموعه 3090 با بقیه باشگاه‌های لیگ برتری فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قضیه درگیری 3090 و 3040 در تعطیلات قبل از لیگ باعث اختلاف میان باشگاه‌های لیگ برتری و سازمان لیگ شده بود. قرار بود در جلساتی که میان مسئولان باشگاه‌ها و امیر عابدینی به عنوان نماینده سازمان لیگ برگزار می‌شود این مشکل تا شروع مجدد بازی‌ها حل شود. اتفاقی که ظاهرا افتاده و این دو سامانه تبلیغاتی به راه‌ حل مشترکی برای تبلیغات و ادامه فعالیت‌شان رسیده‌اند. 

در درگیری میان باشگاه‌ها و سازمان لیگ،  در نهایت سازمان لیگ کوتاه آمد و قرار بر این شده که 3090 اسپانسر چهار باشگاه پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و نفت تهران باشد. 3040 هم به عنوان زیر مجموعه 3090 با بقیه باشگاه‌های لیگ برتری فعالیت کند. همچنین قرار است این قضیه شفاف‌سازی شود تا دیگر ابهامی برای طرفداران چهار تیم لیگ برتری وجود نداشته باشد و آن‌ها بدانند که برای حمایت از تیم محبوبشان باید فقط به 3090 رای بدهند. با این راه‌حل مشکلات تبلیغات دور زمین و موازی‌‌کاری‌های به وجود آمده هم حل خواهد شد. 

 

کد خبر : ۴۰۹۶۵۰