مسائل پشتپرده را میدانیم اما در مورد تبلیغات محیطی همکاری میکنیم
امیرعابدینی گفت: تمام مشکلات حل شده و تنها مسالهای که مانده این است که یکی از آقایان اسپانسر به دلیل منافع و مسائل پشتپردهای که دارد اعلام کرده اگر تبلیغات محیطی نباشد قرارداد را فسخ خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیش از تعطیلی لیگ اختلافات میان سه باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی به حداکثر رسیده بود. سازمان لیگ نمیخواست تبلیغات دور زمین را به باشگاهها بدهد و باشگاه پرسپولیس هم در آخرین هفته موفق شد با تهدید و درگیری تبلیغات سامانه 3090 که اسپانسر خودشان است را جانشین 3040 اسپانسر سازمان لیگ کند. قرار بر این شد تا در تعطیلات جلسهای میان طرفین برگزار شده و اختلافات در این مورد حل شود تا نه باشگاهها ضرر کنند و نه سازمان لیگ.
امیر عابدینی در مورد جلسهای که با باشگاهها در این مورد داشت به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: «این جلسه برگزار شد و تقریبا توافقات به دست آمد. مساله این است که این اسپانسرهایی که با باشگاهها قرارداد بستهاند در قراردادشان قید شده که تبلیغات محیطی شامل قرارداد آنها نمیشود. حرف باشگاهها اما این بود که تبلیغاتی که سامانه سازمان لیگ انجام میدهد و جملاتی که در تبلیغ این سامانه انجام میشود تداخل کاری با سامانه اسپانسر باشگاهها به وجود میآورد. یعنی اینکه هواداران این سه تیم نمیدانند که در نهایت باید به کدام سامانه برای حمایت از تیم محبوبشان پیامک بدهند. ما در این مورد جلسات متعددی برگزار کرده و پیگیریهای زیادی انجام دادیم تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم. ظاهرا تمام مشکلات حل شده و تنها مسالهای که مانده این است که یکی از آقایان اسپانسر به دلیل منافع و مسائل پشتپردهای که دارد اعلام کرده اگر تبلیغات محیطی نباشد قرارداد را فسخ خواهد کرد. ما با وجود اینکه این مسائل پشتپرده را به خوبی میدانیم اما به خاطر اینکه منافع باشگاهها به خطر نیفتد تلاش میکنیم تا همه چیز مسالمتآمیز به پایان برسد.»