خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با ایلنا:

شرایط حدادی امیدوار کننده است/ بیش از ۳ مربی نمی‌توانیم به ریو اعزام کنیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی خبر از اعزام تنها ۳ مربی از ۱۰ مربی دوومیدانی‌کاران به ریو داد.

مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در رابطه با شرایط ورزشکاران المپیکی‌ دوومیدانی گفت: ما امسال ۱۰ سهمیه کسب کردیم که تعداد قابل قبولی است و از این نظر خیلی راضی هستیم. روند آماده‌سازی تیم به خوبی طی می‌شود. اردوی خارجی هم برای آماده‌سازی بهتر ورزشکاران گذاشته‌ایم. انشالله این روند به خوبی انجام شود و بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

کیهانی در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی‌اش از مدال‌آوری تیم ایران چه طور است اظهار کرد: ما به دنبال نتایج کیفی هستیم. این که پیش‌بینی کنیم چه تعداد مدال کسب می‌کنیم کار درستی نیست. اینکه ورزشکاران بتوانند آن‌ حد نصابی که از آنها توقع داریم را کسب کنند برای ما موفقیت بزرگی است. البته حضور در المپیک به خودی خود موفقیت است.

وی همچنین درباره شرایط احسان حدادی نیز خاطرنشان کرد: شرایط احسان بسیار خوب است و نسبت به یکی، دو ماه گذشته بسیار بهتر شده است. خوشبختانه روند بهبودی مصدومیت‌هایش به خوبی طی می‌شود. درحال حاضر نیز در کشور آلمان اردو زده است و با توجه به تمریناتی که انجام می‌دهد امیدواریم بتواند موفقیت‌هایش را در المپیک تکرار کند و دوباره در کسب مدال موفق باشد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پایان درباره اینکه چند مربی همراه با کاروان دوومیدانی ایران به المپیک اعزام می‌شوند گفت: ما نمی‌توانیم ۱۰ مربی برای این ۱۰ نفر به المپیک بفرستیم. ما سه مربی و یک مدیر را می‌توانیم همراه با ورزشکاران به ریو اعزام کنیم. این سه مربی، مربیان ورزشکارانی خواهند بود که شانس بالایی برای کسب مدال دارند. یعنی احسان حدادی، حسن تفتیان و قاسمی که مربیان این سه نفر فرستاده می‌شوند. آقای خواجوی، مسئول کمیته آموزش و عضو فدراسیون دوومیدانی نیز برای انجام کارهای مدیریتی با کاروان اعزام می‌شود.

کد خبر : ۳۹۲۲۳۰