خبرگزاری کار ایران

چینی: هدف اول ما در این فصل تغییر نحوه بازی استقلال است

دستیار علیرضا منصوریان گفت:‌ اولین هدف ما این است کاری کنیم که استقلال فوتبالی در شان نام خودش ارائه بدهد تا تماشاگران از دیدن بازی‌های تیم لذت ببرند.

علی چینی، دستیار علیرضا منصوریان در کادر فنی استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به شرایط فعلی این تیم گفت: خدا را شکر بعد از شروع رسمی تمرینات و با پشت سرگذاشتن چند روز اول کار، حالا تیم به شرایط خوبی رسیده است و همه چیز در تیم طبق برنامه پیش می‌رود. تمرینات بدنی بازیکنان به صورت جدی انجام می‌شود و امیدواریم بعد از اردوی ارمنستان شرایط به حد مورد نظر کادر فنی برسد تا انشالله با شروع مسابقات لیگ بتوانیم در بهترین فرم ممکن بازی‌ها را آغاز کنیم.

او همچنین در مورد بازیکنان تازه به استقلال پیوسته و تمدید قرارداد چند بازیکن از جمله امید ابراهیمی نیز تصریح کرد: بازیکنانی که جذب تیم شدند، همگی هم از نظر کیفیت فنی و هم از لحاظ اخلاقی جزو بازیکنان خوب هستند و قطعاً این توانایی را دارند که به استقلال کمک کنند. ضمن اینکه آنها از نظر سنی هم شرایط خوبی دارند و باعث شده‌اند تا طبق برنامه‌ای که از ابتدا داشتیم میانگین سنی تیم پایین بیاید. همچنین خوشبختانه امید ابراهیمی هم قراردادش را تمدید کرد تا از نظر داشتن یک هافبک باتجربه و مقتدر در وسط زمین هم خیالمان راحت باشد و حالا دیگر فقط باید تلاش کنیم تا سال خوبی را برای استقلال و هواداران رقم بزنیم.

هواداران استقلال به واسطه اتفاقات و نتایج فصل گذشته، توقع زیادی از تیم فعلی دارند، آیا این مساله باعث ایجاد فشار بیش از حد روی بازیکنان نخواهد نشد؟ چینی در پاسخ به این سوال خاطرنشان کرد: ما از نظر مدعی بودن و کسب قهرمانی هیچ ادعایی نداریم. در حال حاضر تمام فکر و ذکر ما این است که نحوه بازی استقلال را تغییر بدهیم. اولین هدف ما این است که کاری کنیم استقلال فوتبالی در شان نام خودش ارائه بدهد تا تماشاگران از دیدن بازی‌های تیم لذت ببرند. می‌دانیم که هواداران تیم به واسطه اتفاقات فصل قبل و جذب بازیکنان خوب در این فصل، توقع زیادی از ما دارند، اما آنها باید بدانند که هدف اول ما تغییر در شیوه بازی استقلال است و بعد از رسیدن به این هدف برای قهرمانی هم تلاش خواهیم کرد.

پرویز مظلومی بعد از ناکامی در فصل پیش، از نبود امکانات لازم در استقلال از جمله تهیه نشدن جی پی اس از سوی باشگاه گله کرد. این درحالی است که در این فصل جی پی اس در تمرینات استقلال استفاده می‌شود. ایا این امکانات را باشگاه در اختیار سرمربی تیم قرار داده است؟ دستیار علیرضا منصوریان در واکنش به این مساله اظهار داشت: جی پی اس‌هایی که ما در تمرین استفاده می‌کنیم برای آقای صالح مصطفوی است و باشگاه چیزی در اختیار ما نگذاشته است. این وسایل را ما دو فصل گذشته هم در نفت استفاده می‌کردیم و جزو امکانات باشگاه استقلال نیست. علیرضا منصوریان حساسیت خاصی روی در اختیار داشتن اطلاعات بازیکنان دارد و به همین دلیل در استقلال هم این امکانات را از طریق آقای مصطفوی در اختیار دارد.

چینی در پایان راجع به مدت زمان قرارداد خود با استقلال و اینکه چه زمانی قراردادش را ثبت خواهد کرد گفت: حرفی راجع به قراردادم با استقلال ندارم و در جریان اینکه مدت زمان آن هم چه مقدار است نیستم. در حال حاضر هم طبق برنامه بازیکنان قراردادشان را ثبت می‌کنند و بعد از آنها نوبت کادرفنی خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۸۶۸۱۰