خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با ایلنا:

شرایط برای قهرمانی جهان مهیا است/ بنا حق دارد انتقاد کند

اسفندیاری می‌گوید انتظارات برای کسب مدال المپیک از کشتی فرنگی بسیار بالاست ولی برای گرفتن مدال باید زمینه‌سازی کرد.

ایرج اسفندیاری‌فر، مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خصوص وضعیت تیم ملی با توجه به قرعه کشی جام‌جهانی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: همه شرایط برای کسب عنوان قهرمانی و گرفتن کشتی‌های مناسب از سوی تیم ملی فرنگی مهیا است. ما شناخت خوبی از کشتی‌گیران رقیب داریم و با آنالیز بازی آنها پیش بینی رقابت نزدیکی با روسیه و آذربایجان را خواهیم داشت.

وی ادامه می‌دهد: هدف اصلی ما کسب نتیجه‌ مطلوب در المپیک است و کشتی‌گیران در این رقابت‌ها هم می‌توانند خود را محک بزنند و هم اینکه شناخت خوبی از رقیبان داشته باشند و خود را به کادر فنی نشان دهند. در بعضی از وزن‌ها هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

مربی تیم ملی در خصوص گلایه‌های محمد بنا از وضعیت موجود می‌گوید: بنا حق دارد چون امکانات برای المپیک فراهم نیست. حتی با مقایسه با المپیک لندن. ورزشکاران باید برای کسب مدال در المپیک شرایط روحی و روانی مناسبی داشته باشند. انتظارات از کشتی فرنگی برای کسب مدال بسیار بالاست ولی باید به این نکته توجه کرد که برای کسب مدال تیم ملی احتیاج به زمینه سازی دارد. محمد بنا برای نتیجه گرفتن تیم ملی کشتی فرنگی تمام نیروی خود را خرج می‌کند.

کد خبر : ۳۷۰۱۷۳