خبرگزاری کار ایران

نگاه ویژه‌ای به نمایندگان ایران در آسیا داریم؛

تاج: دفاع از میزبانی به منزله خروج از لیگ‌قهرمانان نیست

جلسه هماهنگی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در وزارت‌ورزش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه محمود گودرزی وزیر ورزش، امیر عبداللهیان معاون وزیر امورخارجه، نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش، علی کفاشیان رئیس فدراسیون‌فوتبال، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، اسدی دبیرکل فدراسیون و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند.

رئیس سازمان لیگ درباره این جلسه گفت: در این جلسه مقرر شد با توجه به اینکه کشور ما از امنیت بالایی برخوردار است بازی‌ها در کشورمان برگزار شود.

مهدی تاج افزود: دفاع از میزبانی به منزله خروج از لیگ قهرمانان نیست و به هیچ عنوان بحث کناره‌گیری از این رقابت‌ها مطرح نیست.

وی افزود: برای برگزاری هر مسابقه در کشور مانند استقلال و پرسپولیس سطح امنیتی تعیین می‌شود و برای برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بالاترین سطح امنیتی در نظر گرفته خواهد شد تا نمایندگان عربستان و سایر کشور ها برای حضور در ایران هیچ مشکلی نداشته باشند.

تاج گفت: اگر این بازی‌ها در ایران برگزار نشود، نه تنها به صلاح فوتبال نخواهد بود بلکه تبعات منفی آن هم در بخش‌های دیگر از جمله اقتصادی نیز به کشور ضربه خواهد زد.

این مقام مسئول بیان کرد: در این جلسه مقرر شد با همکاری نهادهای امنیتی و انتظامی و مجموعه فوتبال همکاری‌های لازم برای برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ایران به بهترین شکل مهیا شود.

وی افزود: ما از نظر فنی نگاه ویژه‌ای به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا داریم و از آنها حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

کد خبر : ۳۴۵۰۶۰