خبرگزاری کار ایران

سرپرست صبای قم در گفت‌وگو با ایلنا:

کریمی مشکلی برای بازی کردن نداشته چون سازمان لیگ کارتش را صادر کرده

کریمی مشکلی برای بازی کردن نداشته چون سازمان لیگ کارتش را صادر کرده
کد خبر : ۳۲۷۶۳۸

سرپرست تیم صبای قم معتقد است که فرید کریمی هیچ مشکلی برای بازی در تیم صبای قم ندارد و شکایت سیاه جامگان در این مورد وارد نیست.

علی حیات پور، سرپرست تیم صبای قم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، با ابراز بی اطلاعی از شکایت باشگاه سیاه جامگان در مورد حضور غیر قانونی فرید کریمی در ترکیب صبا در هفته گذشته لیگ گفت: تا الان هیچ چیزی مبنی بر شکایت باشگاه سیاه جامگان به دست ما نرسیده است، اما در کل ما مشکلی از این بابت نداریم چون کریمی بازیکن خود ما بود و با اتمام دوران سربازی اش در تراکتورسازی مجدداً به لیست صبا اضافه شد و بازی کردن او برای صبا کاملاً قانونی بود.

وی ادامه داد: اگر هم ایرادی به بازی کریمی وارد باشد، باید مسئولان سازمان لیگ جواب بدهند چون آنها برای کریمی کارت بازی صادر کردند، ولی مطمئن هستیم که هیچ عمل غیر قانونی در این مورد صورت نگرفته است، چون سازمان لیگ به کار خودش اشراف دارد و مدیران این سازمان خودشان در این مورد قانون گذار هستند، وقتی آنها کارت بازی برای کریمی صادر کرده اند، یعنی او مشکلی برای بازی کردن نداشته است و حالا چرا باشگاه سیاه جامگان شکایت کرده، مساله ای است که من نمی دانم.

حیات پور در واکنش به این موضوع که باشگاه سیاه جامگان معتقد است کریمی باید بعد از نقل و انتقالات نیم فصل برای صبا بازی کند و تا قبل از آن تیم صبا حق استقاده از این بازیکن را نداشته نیز اینگونه واکنش نشان داد: کریمی بازیکن خود ما بود که برای سپری کردن دوران سربازی به صورت قرضی در تراکتور بازی کرد و حالا با تمام شدن خدمتش باز به صبا برگشته و فکر نمی کنم این چیز پیچیده ای باشد. ما شک نداریم که حضور کریمی در بازی هفته گذشته کاملاً قانونی بود.

وی در پایان راجع به اینکه آیا باز هم از فرید کریمی در بازی های هفته آینده صبا استفاده خواهد شد یا خیر، گفت: قطعاً باز هم از کریمی استفاده می کنیم و ترسی از این بابت نداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز