خبرگزاری کار ایران

از روحیه پایین تا کمبود مهره در کناره‌ها؛

مشکلات پرسپولیس برای بازی با صبا / پروفسور در آزمونی متفاوت

تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار مقابل صبای قم در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر با مشکلات فراوانی مواجه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کادر فنی پرسپولیس که این روزها در غم از دست دادن کاپیتان مرحوم خود "هادی نوروزی" شرایط بسیار خاصی را تجربه می‌کنند مشکلات زیادی را برای رویارویی با شاگردان علی دایی در صبای قم پیش روی خود دارند.

به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان پایتخت که در طول رقابت‌های این فصل همواره از نبود یک بازیکن طراح رنج می‌بردند بازی مقابل صبا در کناره‌های زمین نیز با مشکل اساسی مواجه خواهند بود.

شاگردان برانکو در هفته‌هشتم لیگ برتر در حالی به مصاف صبای‌قم خواهند رفت که فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه را به علت محرومیت در اختیار ندارند.

این در حالی است که میلاد کمندانی دیگر بازیکن پرسپولیس در این پست هم همراه با تیم امید در مسابقات غرب آسیا قطر حضور دارد و حضور او در دیدار مقابل صبا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

البته بازگشت مهرداد کفشگری و وحید حیدریه به تمرینات سرخ‌پوشان کمی کادر فنی این تیم را برای کسب 3 امتیاز بازی مقابل صبای قم امیدوار کرده است.

با این شرایط برانکو تنها 3 بازیکن برای استفاده در پست وینگر چپ و راست در اختیار دارد. رضا خالقی‌فر، محسن مسلمان و رامین رضاییان گزینه‌های پروفسور کروات برای پر کردن جای خالی عالیشاه و احمدزاده هستند.

البته احتمال استفاده از رضاییان در نقش وینگر راست بسیار بعید است زیرا برانکو از عملکرد رامین در جناح راست خط دفاعی راضی است و به احتمال فراوان مسلمان به عنوان جانشین احمدزاده برای پرسپولیس به میدان خوهد رفت، ضمن اینکه خالقی‌فر به احتمال بسیار قوی زوج مکمل محمد انصاری در جناح‌چپ پرسپولیس خواهد بود.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد کادر فنی پرسپولیس که این روزها برای بازگرداندن روحیه بازیکنان این تیم شرایط خاصی را تجربه می‌کنند، باید فکر ی برای پر کردن جای خالی احمدزاده و عالیشاه بکنند.

تیم‌های پرسپولیس و صبا از ساعت 18:24 روز جمعه 24 مهرماه در چهارچوب هفته هشتم لیگ‌برتر در ورزشگاه‌آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

این نخستین دیدار رسمی است که قرمزهای پایتخت بعد از از دست دادن کاپیتان مرحوم خود(هادی نوروزی) برگزار خواهند کرد.

کد خبر : ۳۱۳۵۸۲