خبرگزاری کار ایران

بیست‌وهشتمین دوره یونیورسیاد

پیروزی تیم والیبال دانشجویان برابر سوئیس/ شاگردان اکبری گام دوم را هم محکم برداشتند

پیروزی تیم والیبال دانشجویان برابر سوئیس/ شاگردان اکبری گام دوم  را هم محکم برداشتند
کد خبر : ۲۸۸۱۹۶

تیم والیبال دانشجویان ایران به دومین پیروزی خود در بازی‌های دانشجویان جهان دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم والیبال دانشجویان ایران امروز (‌شنبه 13 تیر) در دومین دیدار مرحله گروهی خود در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد به مصاف تیم والیبال سوئیس رفت. شاگردان پیمان اکبری در این دیدار به پیروزی 3 بر یک رسید.

ایران با ترکیب اولیه مصطفی شریفات، محمدفلاح، فرهاد پیروت پور، علیرضا مباشری، رسول نجفی و محمد موذن و با هدایت پیمان اکبری در سالن پالما شهر سان چیون کره جنوبی به مصاف تیم سوئیس رفت و در پایان موفق شد در چهار ست (25-13، 23-25، 25-22 و 25-16)حریف خود را از پیش رو بردارد.

سعید شیرود، علی اصغر رمزفر، پوریا فیاضی، حمیدرضا سوسن آبادی، جواد حسین آبادی و علیرضا نصر اصفهانی دیگر بازیکنان ایران در این دیدار بودند.

سالن پالمای سان چیون در فاصله 100 کیلومتری گوانگجو واقع شده است.  این دیدار در حضور یک‌هزار تماشاچی برگزار شد.

تیم والیبال دانشجویان ایران  نخستین دیدار خود را در این رقابتها با حساب 3 بر صفر از  کانادا برده بود

تیم والیبال دانشجویان کشورمان  در ادامه مرحله گروهی این رقابت‌ها به ترتیب دوشنبه و سه شنبه هفته جاری مقابل تایلند و روسیه (قهرمان دوره قبل) به میدان می‌رود.

 

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز