خبرگزاری کار ایران

هت‌تریک شکست ۳ بر صفر به عرب‌ها!

الهلال 3 – پرسپولیس صفر/ پایان رویای صعود در سرزمین آل‌سعود

الهلال 3 – پرسپولیس صفر/ پایان رویای صعود در سرزمین آل‌سعود
کد خبر : ۲۷۹۸۹۱

تیم پرسپولیس با شکست 3 بر صفر در برابر الهلال با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران ساعت 10:35 امشب با قضاوت والنتین کوالنکو از ازبکستان در ورزشگاه ملک فهد ریاض آغاز و با برتری 3 بر صفر میزبان به پایان رسید.

ترکیب الهلال: خالد شراهیلی، کواک تای، یاسر الشهرانی، دیاگو، کریری، محمد جاهفالی، نواف العبد، سالم الدوساری، عبدالعزیر الدوساری، یوسف السالم و محمد الشلهوب

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی‌عسگر، احمد نورالهی، محمد نوری، رضا خالقی‌فر، هادی نوروزی، مهدی طارمی و امید عالیشاه

پرسپولیس به لطف برتری یک برصفر در دیدار رفت، بازی را خوب آغاز کرد و در برابر حملات پراکنده ابتدایی عرب‌ها ایستادگی کرد. دقیقه 29 اما مقاومت نماینده کشورمان فرو ریخت و بازیکنان الهلال با استفاده از ضعف دفاع خطی پرسپولیس وارد محوطه جریمه شدند و با یک پاس به بیرون یوسف سالم، مهاجم آبی‌های ریاض را مقابل دروازه خالی صاحب توپ کردند تا او با یک بغل پای ساده توپ را به قعر دروازه خالی مکانی بفرستد.

در آخرین ثانیه‌های وقت تلف‌شده نیمه نخست هم سالم، مجدداً درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شد اما این‌بار در مصاف با اومانیا روی زمین افتاد که داور حکم به ادامه بازی داد. این موضوع باعث اعتراض شدید بازیکنان الهلال به داور ازبکستانی شد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک برصفر به سود الهلال به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم، بازهم این تیم الهلال بود که نبض بازی را به دست گرفت. دقیقه 53 عبدالعزیز الدوساری می‌توانست برتری الهلال را دو برابر کند اما ضربه او از زاویه بسته به بیرون رفت. الدوساری پس از این صحنه جای خود را به فیصل درویش داد. 3 دقیقه بعد نفوذ همین بازیکن درون محوطه جریمه و سانتر نسبتاً کوتاه او به دست نورمحمدی خورد تا کوالنکو در سوت خود بدمد و نقطه پنالتی را نشان دهد.

محمد الشهلوب پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را خلاف جهت حرکت مکانی به گل دوم الهلال تبدیل کرد. دقیقه 67 طارمی می‌توانست دروازه الهلال را باز کند اما روی خط شش قدم در آخرین لحظه نتوانست به توپ ضربه بزند و و مدافعان الهلال این توپ را به کرنر زدند. روی همین کرنر در یک رفت و برگشت، حاتمی پشت محوطه جریمه سعودی‌ها صاحب توپ شد اما شوت سنگین او با فاصله کمی از کنار دروازه الشراهیلی راهی اوت شد.

از این دقیقه به بعد جریان بازی عوض شد. دقیقه 70 مهدی طارمی درون محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد اما تعادل‌اش به هم خورد و روی زمین افتاد. کوالنکو در سوت خود دمید اما علیه پرسپولیس و به دلیل تمارض، طارمی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 90 بازیکنان الهلال روی یک ضد حمله از غفلت مدافعان پرسپولیس نهایت استفاده را بردند و با یک پاس عمقی درون محوطه جریمه نماینده کشورمان, عبدالعزیز با ضربه‌ای زمینی برای سومین بار دروازه مکانی را که به استقبال‌اش آمده بود باز کرد. 2 دقیقه بعد طارمی پس خطا روی بازیکن الهلال، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا پرسپولیس 10 نفره این بازی را ببازد و در مجموع با شکست 3 بر یک برابر الهلال از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کند.

پرسپولیس پیش از این، در مرحله گروهی هم متحمل دو شکست 3 بر صفر در خانه تیم‌های لخویای قطر و النصر عربستان شده بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز