خبرگزاری کار ایران

پس از حذف نوجوانان‌بسکتبال در اردن؛

نوروزی: عراقی‌ها با صغر سن ما را حذف کردند/ چوب پاک‌بودن‌ را خوردیم

نوروزی: عراقی‌ها با صغر سن ما را حذف کردند/ چوب پاک‌بودن‌ را خوردیم
کد خبر : ۲۷۵۵۵۰

مربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران معتقد است تیم‌های رقیب‌ ایران در رقابت‌های غرب آسیا به دلیل صغر سن برابر تیم کشورمان به برتری رسیدند.

مهدی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: تیم ایران نمایش خوبی در بازی‌های غرب آسیا داشت اما متاسفانه ما چوب پاک بودن‌مان را خوردیم و در مصاف با تیم‌هایی که بازیکن 25 ساله را نوجوان جا زده بودند، شکست خوردیم!

وی اضافه کرد: وقتی تیمی از ایران در یک کشور عربی به میدان می‌رود مشخص است چه بلایی سرش می‌آورند، آن‌هم وقتی که همه تیم‌های رقیب عرب باشند. آن‌ها با زبان خود با داور و عوامل اجرایی صحبت می‌کردند و انگار نه انگار که عدالتی هم در ورزش وجود دارد.

نوروزی با اشاره به صغر سن بازیکنان تیم‌های حریف توضیح داد: زمانی که برابر تیم  عراق به میدان رفتیم، بازیکنانی در این تیم حضور داشتند که فیزیک آن‌ها به بازیکنان نوجوان و حتی جوان نمی‌خورد. هر کسی می‌توانست حدس بزند این بازیکنان سنی حدود 25 سال دارند! متاسفانه اعتراض ما هم به جایی نرسید. با وجود این بچه‌ها بازی جانانه‌ای را به نمایش گذاشتند و این تیم متقلب را 64 بر 64 متوقف کردند. ‌آن‌ها در اوورتایم نخست هم برابر حریف تسلیم نشدند اما در وقت اضافه دوم، طبیعی بود توان آن‌ها تحلیل برود و با فاصله‌ کمی بازی را واگذار کنند.

مربی تیم ملی نوجوانان ایران درباره مشکلات سفر این تیم به اردن گفت: متاسفانه ما نتوانستیم برای کامیار برنجان، بهترین بازیکن تیم ملی نوجوانان ویزا تهیه کنیم و از حضور او در تیم ملی محروم شدیم. حتی ایرج لارودی، سرپرست تیم هم نتوانست ما را همراهی کند و خود آقای دولو به عنوان سرپرست در تیم ما حضور یافت. از طرف دیگر جالب است بدانید یکی از بازی‌های ایران قرار بود ساعت 7 عصر برگزار شود اما زمانی که ما ساعت 3 بعدازظهر ناهار خوردیم به ما گفتند بازی ساعت 5 برگزار می‌شود! این حرکت چه معنایی دارد؟

وی افزود: هر بلایی که خواستند سر ما آوردند تا نتیجه نگیریم. از بچه‌ها نمی‌توان گله کرد. آن‌ها با همه وجود برابر تیم‌های حریف ظاهر شدند و دستورات کادر فنی را هم اجرا کردند. زمانی که از حریفان 20 امتیاز جلو افتادیم و سوت‌ها به ضرر ما زده شد، از بچه‌ها کاری ساخته نبود. تا وقتی در کنفدارسیون بسکتبال آسیا کرسی نداشته باشیم، این اتفاقات برای ما تکرار می‌شوند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز