خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های برگزاری مزایده سرخابی‌ها؛

اصرار عابدینی بر محفوظ ماندن حق اعتراض استیل‌آذین/ تاکید پوری‌حسینی بر برگزاری شفاف مزایده !

امیر عابدینی که نامش در فهرست سهامداران شرکت استیل‌آذین برای خرید باشگاه پرسپولیس قرار دارد به شدت به عدم تایید اهلیت این شرکت اعتراض کرده و خواهان رسیدگی به این اعتراض شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست‌خبری میرعلی اشرف عبدالله پوری‌حسینی همراه با حاشیه‌های زیادی همراه بود، بخصوص زمانی که اهلیت شرکت استیل‌آذین ایرانیان تایید نشد و این موضوع واکنش امیر عابدینی نماینده این شرکت را به همراه داشت.

عابدینی در این جلسه خطاب به رئیس سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد که باید صراحتا اعلام شود کدام یک از 3 شرط سازمان را برای تایید اهلیت نداشته‌اند.

این مدیر فوتبالی تاکید دارد اگر دولت دوست ندارد این واگذاری انجام شود به صراحت این موضوع را اعلام کنند که در این صورت حرفی باقی نمی‌ماند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به اظهارات عابدینی اعلام کرد که شرط سیستم بانکی و بدهی بانکی دلیل عدم تایید اهلیت یکی از اعضای شرکت استیل‌آذین بوده ولی حق اعتراض برای این شرکت محفوظ است.

وی تاکید کرد  در جلسه‌ای که با مدیران این شرکت داریم این موضوع را بررسی می‌کنیم و اگر قانع شدند که فبها و اگر قانع نشدند باز هم حق اعتراض دارند.

امیر عابدینی هم تاکید کرد که اگر ما شرط لازم را در مدت زمان یک هفته برطرف کنیم یا چنانچه اشتباهی در گزارش سازمان خصوصی سازی صورت گرفته باشد، می‌توانند به مزایده برگردند؟ که پوری حسینی در واکنش به این موضوع گفت: بله، در این صورت شما می‌توانید در مزایده چهارم شرکت کنید.

پوری‌حسینی همچنین تاکید دارد که هیچ مزایده‌ای تاکنون به این شفافیت برگزار نشده است.

با این حال قرار شد مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس 29 اردیبهشت‌ماه برگزار شود که بار دیگر متقاضیان خرید این دو باشگاه با واریز سپرده به حساب سازمان‌خصوصی‌سازی اقدامات لازم را برای در اختیار گرفتن سکان مالکیت 2 باشگاه بزرگ پایتخت انجام دهند.

کد خبر : ۲۷۴۸۵۲