خبرگزاری کار ایران

هفته نهم سری آ ایتالیا؛

دربی ۸ گله ایتالیا همه چیز داشت، جز برنده!/ حضور اندک طارمی

 دربی ۸ گله ایتالیا همه چیز داشت، جز برنده!/ حضور اندک طارمی
کد خبر : ۱۵۴۸۶۰۹

مهمترین بازی فصل سری A ایتالیا یکی از دیدنی‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر فوتبال اروپا بود که البته همه چیز داشت، جز برنده!

به گزارش ایلنا، مهمترین بازی هفته نهم سری A ایتالیا موسوم به دربی ایتالیا بین تیم‌های اینتر و یوونتوس از ساعت 20:30 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه سن‌سیرو و به میزبانی اینتر آغاز شد و به واقع تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی این مسابقه یکی از زیباترین و مهیج‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر اروپا را به نظاره نشستند. این مسابقه دیدنی در نهایت به تساوی 4-4 دو تیم انجامید.

برای اینتر میزبان در این مسابقه زیلینسکی (15 و 37 هر دو از نقطه پنالتی)، مخیتاریان (35) و دومفریس (53) گلزنی کردند و گل‌های یوونتوس نیز توسط ولاهوویچ (20)، وه‌آ (26) و ایلدیز (71 و 82) به ثمر رسیدند.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی نراتزوری از دقیقه 87 وارد بازی شد تا شاید ورق را به سود تیمش برگرداند که این‌طور نشد و این بازیکن طبق معمول نتوانست تاثیر چندانی بر بازی بگذارد.

این بازی سراسر گل و هیجان و موقعیت گل؛ ترکیبی از جسارت و خوش‌فکری سرمربیان دو تیم یعنی اینزاگی و موتا به علاوه تیزهوشی و کار تیمی خوب بازیکنان حاضر در زمین بود. هر دو تیم و هر دو مربی بارها روند بازی را به سود خود تغییر دادند؛ کامبک زدند، موقعیت ایجاد کردند و هرگز تسلیم نشدند.

تساوی این دو تیم که تعقیب کنندگان اصلی ناپولی محسوب می‌شوند در واقع و با توجه به پیروزی شاگردان کونته در بازی این هفته - مقابل لچه - به سود پارتنوپی تمام شد؛ حالا ناپولی با 22 امتیاز صدرنشین است، اینتر و یوونتوس نیز به ترتیب با 18 و 17 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

در سایر بازی‌های برگزار شده نتایج به شرح زیر رقم خورد:

پارما یک - امپولی یک

لاتزیو 3 - جنوا صفر

مونتزا 2 - ونتزیا 2

بازی‌های هفته نهم سری A ایتالیا با برگزاری دیدار فیورنتینا - رُم که از ساعت 23:15 در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فیورنتینا آغاز می‌شود، خاتمه خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز