خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: بازیکنان انتظاراتم را برآورده می‌کنند

اسکوچیچ: بازیکنان انتظاراتم را برآورده می‌کنند
کد خبر : ۱۵۴۸۵۶۵

سرمربی تراکتور می‌گوید از عملکرد بازیکنانش رضایت کامل دارد چون تمامی انتظارات او را برآورده می‌کنند‌.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی تراکتور پس از پیروزی برابر آلومینیوم در نشست خبری بعد از این بازی حضور یافت و گفت: من از بازیکنانم بابت فوتبال خوبی که به نمایش گذاشتند، تشکر می‌کنم. این فصل بازی‌هایی بود که علی‌رغم عملکرد خوب، با بدشانسی نمی‌توانستیم پیروز شویم. 

وی ادامه داد: کنترل بازی را در دست داشتیم و دقایق ابتدایی به گل دست یافتیم. من از عملکرد تیم راضی هستم. امروز ایگور پوستونسکی را در خط هافبک نداشتیم که از مهدی شیری به جای او استفاده کردم‌. به نظرم تصمیم درستی بود و عملکرد خوبی داشت. بازیکنان انتظاراتم را برآورده کردند و این پیروزی قدم مهمی در لیگ بود و امیدوارم در ادامه بازی‌های خانگی، بازهم پیروز شویم.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه امروز تعداد هواداران کمتر از انتظارم بود، بیان کرد: دوست دارم هواداران همیشه کنارمان باشند. با حضورشان کار ما در زمین مسابقه آسان‌تر می‌شود. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم؛ چرا که آنان سهم بزرگی در این موفقیت داشتند. هر موقع کنار هم باشیم، قوی‌تر هستیم و انرژی که استادیوم مملو از تماشاگر به اعضای تیم می‌دهد، وصف ناپذیر است. امیدوارم پرشورها در دیدارهای آتی حضور پرتعدادی داشته باشند.

اسکوچیچ در خصوص حضور بانوان تراکتوری در دیدار امروز، عنوان کرد: بانوان بخش مهمی از جامعه هستند و حضور آنان باعث خوشحالی بود. امیدوارم این اتفاق ادامه‌دار باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا موقعیت‌ها در نیمه دوم گل نشد؟ آیا به فشردگی مسابقات برمی‌گردد؟ گفت: اینکه در چه نیمه‌ای گل زدیم و در کدام نیمه موقعیت‌ها از دست رفت، تصادفی بوده و ربطی به مسائل دیگر ندارد. سعی می‌کنیم در دقایق بیشتری بر بازی مسلط باشیم. من در کل از عملکرد تراکتور راضی هستم. هر دیدار نکات مثبت و منفی دارد و تیم‌های بزرگ دنیا هم در دقایقی از بازی افت می‌کنند و این اتفاق طبیعی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با بازی هفته آینده مقابل استقلال، بیان کرد: اکنون در خصوص استقلال صحبت نمی‌کنم. امروز از برد آلومینیوم لذت می‌برم و از فردا آنالیز حریف را آغاز می‌کنیم. من در کنفرانس خبری مربوط به بازی با استقلال، در رابطه با این بازی صحبت خواهم کرد.

وی در خصوص ادعای یک خبرنگار مبنی بر اینکه هواداران نسبت به تعویض دیرهنگام گلایه داشتند، گفت: به عنوان سرمربی که مسئولیت فنی را عهده‌دار هستم، می‌خواهم بهترین تصمیم را در مقابل انتظارات هواداران عزیزمان اتخاذ کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز