خبرگزاری کار ایران

محمد عابدی قهرمان تورنمنت سوپر لیگ بین‌المللی ام‌ام‌ای چین (CMSL)

محمد عابدی قهرمان تورنمنت سوپر لیگ بین‌المللی ام‌ام‌ای چین (CMSL)
کد خبر : ۱۵۴۸۴۶۹

در رقابت‌های حرفه‌ای سوپر لیگ بین‌المللی ام‌ام‌ای (CMSL) محمد عابدی توانست عنوان قهرمانی را در وزن ۶۶ کیلوگرم از آن خود کند.

به گزارش ایلنا، در رقابت‌های حرفه‌ای سوپر لیگ بین‌المللی ام‌ام‌ای (CMSL) که از ۲۷ تا ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳ در تئاتر بزرگ سوناج شهر گوانگجو چین برگزار شد، محمد عابدی با عملکردی خیره‌کننده توانست عنوان قهرمانی را در وزن ۶۶ کیلوگرم از آن خود کند. این رقابت‌ها که با حضور ۵۰ ورزشکار حرفه‌ای از کشورهای مختلف در پنج دسته وزنی برگزار شد، فرصتی بود تا عابدی توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارد.

محمد عابدی از شهر قائمشهر مازندران در این تورنمنت موفق شد با سه پیروزی متوالی، تمامی حریفان خود را در راند اول شکست دهد و با اقتدار کاپ قهرمانی را از آن خود کند. عملکرد بی‌نظیر وی در هر سه مبارزه نشان‌دهنده تسلط و مهارت بالای او در این رشته ورزشی بود. عابدی در هر یک از مبارزات خود با نمایش قدرت و تکنیک‌های منحصر به فرد، توانست نام خود را به‌عنوان یکی از برترین مبارزان این تورنمنت به ثبت برساند. ورود موفقیت‌آمیز او به دنیای حرفه‌ای در حالی که فقط یک پیروزی در کارنامه خود داشت، اکنون با چهار پیروزی بدون شکست تبدیل شده است و از دید برگزارکنندگان و کارشناسان او یک پدیده جدید در دنیای ام‌ام‌ای محسوب می‌شود.

این موفقیت بزرگ برای محمد عابدی و تیم اژدهای سرخ که به سرمربیگری استاد مسعود جعفری و مربیگری شهروز اسماعیلی در این تورنمنت حضور داشتند، نویدبخش آینده‌ای روشن برای این تیم و ورزشکارانش است. قهرمانی عابدی در این تورنمنت بین‌المللی، جایگاه وی را به‌عنوان یکی از مبارزان برجسته در عرصه هنرهای رزمی ترکیبی تثبیت کرد.

استاد مسعود جعفری در این باره گفت: “قهرمانی محمد عابدی نتیجه تلاش و پشتکار بی‌وقفه اوست. او با تمرینات سخت و فداکاری‌های فراوان، توانست به این موفقیت بزرگ دست یابد. این پیروزی نه تنها برای محمد، بلکه برای تمامی اعضای تیم اژدهای سرخ و کشورمان ایران افتخار بزرگی است.”

این پیروزی بزرگ برای محمد عابدی و تیم اژدهای سرخ، نشان از توانمندی و استعدادهای بالای ورزشکاران ایرانی در عرصه بین‌المللی دارد و امید به آینده‌ای روشن و موفقیت‌های بیشتر را برای این تیم و سایر ورزشکاران کشورمان فراهم می‌کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز