خبرگزاری کار ایران

حدادی: پرسپولیس از نظر مالی در بهترین شرایط قرار دارد.

حدادی: پرسپولیس از نظر مالی در بهترین شرایط قرار دارد.
کد خبر : ۱۵۴۸۱۳۹

عضو اقتصادی هیئت مدیره پرسپولیس توضیحاتی در خصوص وضعیت مالی این تیم ارائه داد.

به گزارش ایلنا، پیمان حدادی عضو هیئت مدیره پرسپولیس پس از پایان بازی این تیم مقابل شمس آذر توضیحات مفصلی در خصوص مسائل مختلف ارائه کرد. 

او در ابتدا گفت: خدا را شکر که ۳ امتیاز بازی را گرفتیم و به صدر جدول بازگشتیم و بعد از دیدار با السد کسب ۳ امتیاز این بازی برای ما حیاتی بود و انشاالله در بازی بعدی هم بتوانیم این ۳ امتیاز را تکرار کنیم.

او ادامه داد: حضور بازیکنان جوان ما در زمین بازی یکی از نقاط قوت پرسپولیس در این بازی بود و نشان داد که سرمایه‌های ما بعد از هواداران، بازیکنان آکادمی هستند و امیدوارم در دیدارهای بعدی از بازیکنان آکادمی خود بیشتر استفاده کنیم.

حدادی در رابطه با محرومیت ۳ ماهه رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) گفت: ما از همان موقع که رأی آمد به آن اعتراض کردیم و بخش حقوقی باشگاه پیگیر امور است و کمیته استیناف آن به آن بررسی خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس همیشه تابع تصمیمات ارکان فدراسیون فوتبال بوده است.

او تصریح کرد: ما از نظر مالی در یکی از بهترین شرایط خود قرار داریم و در روزهای گذشته درصدی به بازیکنان پرداختی داشته‌ایم. ما پارسال کمی در پرداختی‌ها با تأخیر مواجه شدیم و تلاش می‌کنیم تا امسال جبران کنیم.

عضو هیأت مدیر باشگاه پرسپولیس در رابطه با حضور کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس گفت: کادر فنی خود را با حضور کریم باقری تقویت کردیم و با افتخار در خدمت او هستیم.

حدادی خاطر نشان کرد: ما مهاجمان بسیار خوبی داریم و بعضی از روزها هر چقدر که موقعیت ایجاد می‌کنیم تبدیل به گل نمی‌شود.

او در رابطه با رأی پرونده علیرضا بیرانوند گفت: وقتی که صحبتی در مقابل دوربین‌ها انجام می‌شود انتظار داشتیم که عذرخواهی هم مقابل دوربین‌ها می‌بود و ما پیگیر پرونده هستیم و در رابطه با سایر موارد ارکان قضائی تصمیم گیرنده هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز