خبرگزاری کار ایران

هفته نهم لیگ برتر؛

خیبر ۳-۱ استقلال/ مصاف بحران‌زده‌ها را خیبر پیروز شد؛ شوک موسیمانه هم روی آبی‌ها جواب نداد

خیبر ۳-۱ استقلال/ مصاف بحران‌زده‌ها را خیبر پیروز شد؛ شوک موسیمانه هم روی آبی‌ها جواب نداد
کد خبر : ۱۵۴۸۰۶۳

استقلال در هفته نهم لیگ برتر مقابل خیبر خرم آباد با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد.

به گزارش ایلنا، استقلال و خیبر خرم آباد در چارچوب هفته نهم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه تختی خرم آباد مقابل هم قرار گرفتند که نهایتا این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود خیبر پایان یافت. 

دو تیم در حالی مقابل هم قرار گرفتند که شرایط تقریبا مشابهی داشتند و پس از تغییرات گسترده روی نیمکت پا به این دیدار گذاشتند. دقیقی که پس از جدایی از شمس آذر، برای نجات خیبر به خرم آباد رفت، در این بازی برای دومین بار در فصل جاری مقابل استقلال قرار می‌گرفت و در سوی مقابل موسیمانه پس از گذراندن تنها دو جلسه تمرینی با شاگردانش روی نیمکت استقلال در هفته نهم نشست. 

دو تیم حتی از لحاظ امیتازی و وضعیت نابسامان در جدول رده‌بندی هم تقریبا اوضاع مشابهی داشتند و خیبر با ۶ امتیاز چهاردهم بود و استقلال با ۸ امتیاز در جایگاه یازدهم. از این رو هر دو تیم دعوای بزرگی بر سر سه امیتاز این دیدار داشتند که نهایتا خیبر موفق شد امتیازات این دیدار را تصاحب کند. 

ترکیب ابتدایی خیبر:

تونی باتیستا، سجاد ابرقویی، کوین بولی، احسان حسینی، سینا خادم‌پور، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، مهران احمدی، فراز امام‌علی، عارف رستمی

ترکیب ابتدایی استقلال: 

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رامین رضائیان، میلاد زکی پور، دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرمان رمضانی، علیرضا کوشکی

 

گزارش بازی: 

بازی با سوت وحید کاظمی و همچنین حضور کمک داور ویدیویی آغاز شد و بازیکنان خیبر در همان ابتدای کار حملات خود را آغاز کردند و یکی از حملات خیبر با ضربه عارف رستمی به سمت دروازه استقلال منجر شد که حسینی آن توپ را راهی کرنر کرد. 

در ادامه مهرداد قنبری پشت ضربه کرنر قرار گرفت و توپ را به محوطه جریمه استقلال سانتر کرد و همان توپ بدون هیچ مزاحمتی مستقیما وارد دروازه استقلال شد تا میزبان خیلی زود و در دقیقه ۱۰ به گل اول بازی برسد.

پس از این گل تا پایان نیمه اول استقلال حملاتی را روی دروازه سبزپوشان تدارک دید که هیچ‌کدام ثمری نداشت و نیمه اول با برتری یک گله خیبر به پایان رسید. 

در نیمه دوم گائل کاکوتا در حالی که صاحب توپ بود و آن را از میان چندین بازیکن خیبر عبور داد، روی دروازه خیبر سانتر کرد که این توپ روی تیر دوم روی سر رامین رضاییان قرار گرفت و این بازیکن با یک ضربه سر بازی را در دقیقه ۵۶ به تساوی کشاند.

خیبری‌ها تنها سه دقیقه پس از دریافت گل تساوی، صاحب یک ضربه کرنر شدند که این توپ پس از ارسال، در محوطه جریمه استقلال جلوی پای فراز امامعلی قرار گرفت و او با یک پاس خوب، مسعود محبی را صاحب توپ کرد و در نهایت این بازیکن با یک شوت محکم گل دوم تیمش را در دقیقه ۵۹ به ثمر رساند.

در ادامه استقلال صاحب چندین موقعیت خوب برای گلزنی شد که قدر آنها را ندانست تا اینکه محسن سفید چغایی در دقیقه ۴+۹۰ با یک فرار سریع خودش را به محوطه جریمه استقلال رساند و با یک شوت محکم گل سوم تیمش را به ثمر برساند. در نهایت بازی با همان نتیجه ۳ بر ۱ و برتری خیبر به پایان رسید تا اولین بازی استقلال تحت موسیمانه با نتیجه شکست به اتمام برسد‌. 

با این نتیجه استقلال ۸ امتیازی باقی ماند و خیبر ۹ امیتازی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز