خبرگزاری کار ایران

خوردبین: بازی با السد خیلی حرص خوردم/ پرسپولیس حتما از گروه صعود می‌کند

خوردبین: بازی با السد خیلی حرص خوردم/ پرسپولیس حتما از گروه صعود می‌کند
کد خبر : ۱۵۴۷۷۷۳

محمود خوردبین معتقد است با اینکه حرلیفان سختی پیش روی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا قرار دارندف اما این تیم حتما از گروه صعود می‌کند.+

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس و مشاور مدیرعامل این باشگاه در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا و مسابقات پیش روی این تیم صحبت‌های مفصلی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

ارزیابی فنی‌تان از بازی پرسپولیس مقابل السد چیست؟

واقعاً بازیکنان بازی خیلی خوبی از خود ارائه دادند و از هر نظر برتر از میزبان‌شان بودند اما استفاده نکردن از ضربات آخر موجب شد تا حسرت گل‌های نزده را بخوریم و بازی برده را ببازیم تا هضم باخت برای ما خیلی سخت باشد چرا که در عین برتری و با وجود خلق چند موقعیت بازی را باختیم، امتیازی هم کسب نکردیم. از نظر من تغییرات زیادی توسط گاریدو در تیم به وجود آمده بود که بعضی از آنها برای بازی مقابل السد ضرورت نداشت. خودم هم مانند هواداران خیلی در این بازی حرص خوردم که اوج آن روی ضربه امید در وقت‌های تلف شده بود که توپ به تیرک خورد و آه از نهاد ما بلند شد.

*از لوکاس هم خیلی انتقاد شد که یک فرصت گل صددرصد را از دست داد!

لوکاس مهاجم خوبی است اما به نظرم این مهاجم اگر در نیمه دوم به زمین می‌آمد، بهتر بود و باید از علیپور به عنوان مهاجم نوک استفاده می‌شد. بازیکنان پرسپولیس نفرات خوبی هستند و از نظر فنی توانایی خیلی بالایی دارند اما باید در زدن ضربات آخر بهتر عمل کنند و زیاد فرصت از دست ندهند.

*در خصوص بازی بعدی مقابل الغرافه که احتمالاً در امارات برگزار خواهد شد، چه صحبتی دارید؟

بازی راحتی در لیگ نخبگان وجود ندارد اما به نظرم پرسپولیس بهتر از تیم الغرافه است و حتماً قدرت برد این تیم را دارد. جایگاه فعلی پرسپولیس در جدول مکان خوبی نیست به همین دلیل حتماً بازیکنان ما مقابل الغرافه محکوم به برد هستند و باید این تیم قطری را در هر جا که بازی برگزار شد، شکست دهند.

*هواداران پرسپولیس هم از جایگاه دهمی پرسپولیس در لیگ نخبگان اصلاً رضایت ندارند.

هواداران سرمایه اصلی پرسپولیس هستند اما از طرف من بنویسید که حتماً پرسپولیس صعود می‌کند و هواداران نگران صعود نباشند. من شخصاً با تیم خوبی که می‌بینم معتقدم بدشانسی و کم‌دقتی مانع بردهای ما در لیگ نخبگان شده که این نکته در بازی‌های بعدی پرسپولیس تکرار نمی‌شود و بازیکنان هم حتماً بهتر و بیشتر از هر شخص دیگری به این نکته واقفند.

*برای بازی مقابل شمس‌آذر چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنید؟

پرسپولیس حتماً باید این بازی را ببرد و برنده شود و دوباره صدر را پس بگیرد. در لیگ برتر پرسپولیس بهترین تیم ایران است و این مهم را با قهرمانی‌های متوالی سال‌هاست که ثابت کرده است. بازیکنان توانایی فنی بالایی دارند و قادرند تیم قزوینی را شکست دهند تا با این برد هواداران پرسپولیس را خوشحال کرده و با روحیه بالاتری برای بازی‌های بعدی بجنگند.

*گاریدو از داوری بازی مقابل تیم السد خیلی ناراحت بود. در این خصوص شما چه صحبتی دارید؟

به نظر من هم یک پنالتی صددرصد به سود پرسپولیس مقابل السد گرفته نشد؛ خطایی که خیلی محرز و مشخص بود اما واقعاً نمی‌دانم چرا داور ژاپنی آن پنالتی صددرصد را نگرفت.

در مورد حکم محرومیت درویش چه نقدی دارید؟

واقعاً این حکم عجیب بود و مدیرعامل باشگاه اصلاً مستحق سه ماه محرومیت نبود و حتماً کمیته استیناف حق تضییع شده پرسپولیس را برمی‌گرداند. واقعاً حق درویش که در دفاع از منافع باشگاه و بحق مصاحبه کرده، این نبود و نباید این‌گونه حکمی علیه ایشان صادر شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز