خبرگزاری کار ایران

ورژن آفریقایی آبی‌هامقابل خیبر خرم آباد

اولین بازی استقلال موسیمانه بعد از جلسه تراپی روحی!

اولین بازی استقلال موسیمانه بعد از جلسه تراپی روحی!
کد خبر : ۱۵۴۷۷۳۰

استقلال بعد از تمرینات کوتاه با سرمربی جدید خود امیدوار به تغییر روند خود در لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، گرچه زمان کوتاهی از حضور موسیمانه در تمرین استقلال می‌گذرد و شرایط امتیازی آبی‌ها به سبب باخت‌های پی در پی در لیگ برتر مناسب نیست، اما در هرحال نمی‌توان انتظار معجزه‌ای از سرمربی استقلال داشت. با این حال اما همگان انتظار دارند شمه‌هایی از یک تفکر آفریقایی را هرچند کم امشب در نوع فوتبال استقلال مشاهده کنند. فوتبالی مبتنی بر قدرت بدنی و سختگیری و دوندگی بالا که شاید بزودی همه این فاکتورها به طور یکجا در نوع بازی استقلال به چشم بخورد و استقلال را تیمی متفاوت با روزهای رخوت و ناامیدی خود ببینیم.

استقلال در لیگ برتر هرگز شروع مناسبی نداشته است و در لیگ نخبگان آسیا هم اوضاع امیدبخشی در این تیم وجود ندارد. اما در هر حال همه انتظار دارند موسیمانه از همین روزهای آغازین حضورش اثرات مثبتی در روند حرکتی استقلال به وجود آورد. اینکه توقع آن چنانی داشته باشیم، قطعاً نابجا است اما پرواضح است که نبردن استقلال در بازی با خیبر خرم‌آباد در شخصیت این تیم تأثیر منفی خواهد گذاشت و کار را برای نتیجه‌گیری موسیمانه دشوارخواهد کرد. باید پذیرفت که انتخاب یک سرمربی از کشور آفریقای جنوبی که در فوتبال چندان نامدار نیست، می‌تواند برای مدیران آبی نیز حاشیه‌ساز باشد و تنها مسأله‌ای که استقلال را از این وضعیت نجات خواهد داد این است که تحت هر شرایطی نتایج اصلاح شود تا اعتماد نسبت به انتخاب سرمربی جدید در میان افکار عمومی قوت بگیرد و همگان موسیمانه را یک مربی کاربلد بدانند. آنچه مسلم است برتری در بازی با خیبر حتی اگر همه بدانند نتیجه حضور موسیمانه نیست، اما به پای این سرمربی نوشته خواهد شد به این جهت که صبح جمعه و یک روز پیش از بازی با خیبر این سرمربی رسماً به عنوان مرد اول کادر فنی استقلال معرفی شد و هیچ عذر و بهانه‌ای از این پس قابل قبول نیست.

 گفته می‌شود موسیمانه از ظهر پنجشنبه که رسماً کارش را در تمرین استقلال شروع کرد، بنای خود را روی تغییرات روحی و روانی بازیکنان گذاشت تا به نوعی با سرعت بیشتری از این راه به خواسته خود دست یابد. هیچ بعید نیست از لحاظ ساختاری نیز تغییراتی را در شکل بازی استقلال مشاهده کنیم اما باید پذیرفت که از این پس بازیکنان استقلال چنانچه کم‌کاری یا اهمالی داشته باشند، نباید به آینده خود در این باشگاه دل ببندند و موسیمانه به طور حتم با بازیکنان کم‌کار در نیم فصل برخوردی جدی خواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی استقلال

سیدحسین حسینی به دلیل درخشش در بازی با النصر قطعاً دروازه‌بان استقلال خواهد بود. سامان فلاح، رافائل سیلوا و محمدحسین مرادمند، مدافعان خواهند بود. اگر از سیستم چهار دفاع استفاده شود، یکی از این بازیکنان حذف خواهد شد. رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی نیز دفاع راست و چپ خواهند بود. زبیر نیک نفس، دیدیراندونگ، جلال‌الدین ماشاریپوف و محمدحسین اسلامی خط میانی را پر خواهند کرد و بلانکو یا رمضانی در خط آتش استقلال به میدان خواهند رفت. استقلال یا با روش 2-4-4 بازی خواهد کرد و یا اینکه از روش 3-4-3 استفاده خواهد کرد که باید دید در نهایت این ترکیب منجر به برتری استقلال خواهد شد یا خیر؟!

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز