خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی رئال و بارسلونا؛ ال‌کلاسیکو تحت تاثیر مصدومان

ترکیب احتمالی رئال و بارسلونا؛ ال‌کلاسیکو تحت تاثیر مصدومان
کد خبر : ۱۵۴۷۷۲۲

رئال مادرید و بارسلونا برای دیدار هفته یازدهم لالیگا، بازیکنان زیادی را بعه دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

به گزارش ایلنا، امروز رئال مادرید و بارسلونا در حالی در هفته یازدهم لالیگا مقابل هم قرار می‌گیرند که هر دو تیم غایبان زیادی به واسطه مصدومان متععد دارندو از این رو ترکیب دو تیم در ال‌کلاسیکو تحت تاثیر مصئدومان دو تیم قرار گرفته است. فرانکی دیونگ، دنی اولمو و گاوی به آمادگی لازم رسیده‌اند اما شاید بازی در برنابئو را از روی نیمکت شروع کنند. مارک کاسادو که یکی از چهره‌های درخشان بارسلونا در این فصل بوده، همچنان در خط میانی در کنار پدری بازی می‌کند و فرمین لوپس که دو پاس گل مقابل بایرن داد، در نقش شماره 10 بازی خواهد کرد.

رونالد آرائوخو، فران تورس، آندریاس کریستنسن، مارک برنال و مارک آندره ‌تر اشتگن مصدومان بارسلونا هستند اما شاید اریک گارسیا در لیست قرار بگیرد. روبرت لواندوفسکی در این فصل فرم فوق‌العاده‌ای دارد و در 13 بازی در رقابت‌های مختلف 15 گل زده از جمله 12 گل در 10 بازی لالیگا و در این بازی هم فرمانده خط حمله بارسلونا خواهد بود.

رئال مادرید با مصدومیت دو بازیکن خود مواجه شده، تیبو کورتوا و رودریگو با مشکلاتی که در دیدار با دورتموند برایشان پیش آمده دو تا سه هفته نمی‌توانند بازی کنند.

آندری لونین در دروازه می‌ایستد اما نبود رودریگو احتمالاً به تغییر سیستم بازی منجر می‌شود و احتمالاً بلینگام پشت سر وینیسیوس جونیور و امباپه قرار می‌گیرد. بلینگام هنوز در این فصل گل نزده اما وینیسیوس با هت‌تریک مقابل دورتموند آمار این فصل خود را به هشت گل رساند مثل امباپه که در 13 بازی همین تعداد گل زده. براهیم دیاس می‌تواند در لیست قرار بگیرد و گزینه جذابی از روی نیمکت باشد اما داوید آلابا و دنی کارواخال مثل کورتوا و رودریگو به این بازی نمی‌رسند.

ترکیب احتمالی بارسلونا:

پنیا، ، کونده، کوبارسیف اینیگوف بالده، کاسادو، پدری، یامال، فرمین، رافینیا، لواندوفسکی

ترکیب احتمالی رئال مادرید: 

لونین، واسکز، رودیگر، میلیتائو، مندی، والورده، شوامنی، مودریچ، بلینگامف وینیسیوس، امباپه

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز