خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۱۰.۹۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو

واکنش کمیته انضباطی به پوستر جنجالی استقلال مقابل خیبر خرم آباد

کد خبر : ۱۵۴۷۶۴۳

کمیته انضباطی با ارسال ابلاغیه‌ای به باشگاه استقلال بابت اشتباهی که در طراحی پوستر پیش از بازی با خیبر صورت گرفته بود، خواستار دفاعیه شد.

به گزارش ایلنا، استقلال و خیبر خرم آباد در هفته نهم لیگ برتر امروز مقابل هم قرار می‌گیرند. باشگاه استقلال روز گذشته با انتشار یک پوستر به استقبال این بازی رفت اما یک اشتباه در طراحی این پوستر جنجال ساز شد و همین موضوع واکنش هواداران خیبر و مالک این تیم را در پی داشت. 

طراح پوستر باشگاه استقلال در طرح خود لوگوی دو تیم را در کنار هم قرار داده اما نام خیبر خرم آباد به صورت اشتباه داخل لوگوی این تیم درج شده بود. 

پس از مانور رسانه‌ای روی این اشتباه و واکنش منفی مالک خیبر و هواداران این تیم، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد درج اشتباهی نام خیبر خرم آباد در لوگوی این تیم سهوی بوده و از این بابت عذرخواهی می‌کند. 

با این حال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این موضوع ورود کرده و با صدور ابلاغیه‌ای خواستار ارائه دفاعیات از استقلال شده است. 

باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۶۷ مقررات انضباطی از طریق انتشار پوستر نسبت به باشگاه خیبر خرم آباد ، باشگاه استقلال باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز