خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شمس آذر با حضور سورپرایز ویژه

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شمس آذر با حضور سورپرایز ویژه
کد خبر : ۱۵۴۷۵۷۶

پرسپولیس با چندین تغییر نسبت به بازی اخیرش، در هفته نهم مقابل شمس آذر قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر شنبه ۵ آبان در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل شمس آذر قزوین قرار می‌گیرند. 

سرخ‌ها پس از شکست تلخی که در لیگ نخبگان آسیا داشتند، حالا در لیگ برتر مقابل شمس آذر به دنبال کسب سه امتیاز و تثبیت بالانشینی خود هستند و در سوی مقابل شمس آذر در هفته‌های اخیر وضعیت خوبی را پشت سر نگذاشته و حالا با کادر جدید به دنبال کسب حداقل امتیازات از تیم میزبان است. 

گاریدو در این دیدار چندین بازیکن کلیدی خود از جمله اورونوف، کنعانی، فرجی و ایوب العملود را در اختیار ندارد و ترکیب این تیم مقابل شمس آذر تحت تاثیر مصدومیت‌های بدموقع قرار گرفته و شاهد ترکیب جدیدی در فصل جاری و با چند تغییر نسبت به بازی گذشته سرخ‌ها هستیم. 

آلکسی گندوز که در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا هم نتوانست علیرغم درخشش فوق‌العاده‌اش کلین‌شیت کند، در این بازی می‌خواهد دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا از قافله برترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر عقب نماند و حضور او در ترکیب اصلی گاریدو بدیهی خواهد بود. 

مرتضی پورعلی‌گنجی حالا در نبود کنعانی، برای دومین بازی متوالی از ابتدا به زمین می‌رود و در کنار او مدافع کارکشته سرخپوشان یعنی گولسیانی قرار می‌گیرد تا سد محکمی برابر مهاجمان شمس آذر تشکیل دهند و در سمت چپ خط دفاعی حضور میلاد محمدی قطعی خواهد بود.

اما معمای اصلی ترکیب پرسپولیس در پست «دفاع راست» بود که با غیبت ایوب العملود و فرشاد فرجی، چالش بزرگی را پیش پای گاریدو گذاشته بود اما درخشش سهیل صحرایی مقابل السد در سمت راست خط دفاعی سرخ‌ها، خیال آقای سرمربی را برای بازی با شمس آذر هم راحت کرد و از این رو این بازیکن جوان اولین بازی فیکس خود را در این فصل برای پرسپولیس انجام خواهد داد.

میلاد سرلک که مقابل السد با صلاحدید گاریدو فیکس شده بود، در این بازی نیز از ابتدا به میدان می‌رود و در کنار او سعید مهری قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد حالا گاریدو با گذر از ریگی، به دنبال امتحان کردن زوج میانی دیگری در خط هافبک تیمش است. 

جلوتر از آن‌ها وحید امیری و فرشاد احمدزاده به ترتیب در پست وینگر چپ و راست پرسپولیس قرار می‌گیرند و این در حالی است که علی علیپور به پست اصلی خود یعنی مهاجم نوک باز می‌گردد و در کنار او امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌ها به عنوان مهاجم کاذب در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شمس آذر: 

آلکسی گندوز، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد محمدی، سهیل صحرایی، میلاد سرلک، سعید مهری، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، امید عالیشاه و علی علیپور

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز