خبرگزاری کار ایران

یکه‌تازی اوسمار با بوریرام

روزهای جالب سرمربی برزیلی پرسپولیس در لیگ نخبگان

روزهای جالب سرمربی برزیلی پرسپولیس در لیگ نخبگان
کد خبر : ۱۵۴۶۸۱۳

بوریرام تایلند با هدایت اوسمار ویه‌را در هفته سوم موفق شد حریفش را شکست دهد و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای بگیرد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته همراه با برگزاری دیدارهای هفته سوم منطقه غرب آسیا، چندین دیدار از رقابت‌های هفته سوم منطقه شرق نیز برگزار شد که در این میان بوریرام تایلند با هدایت اوسمار موفق به ثبت دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها شد.

بوریرام که در هفته اول این رقابت‌ها مقابل ویسل کوبه به تساوی بدون گل دست یافته بود در هفته دوم مقابل سنترال کوئست مارینرز به برتری 2 بر 1 دست یافت و شب گذشته نیز پوهانگ استیلرز را با یک گل از سر راه برداشت تا شمار امتیازهای اوسمار با تیمش به 7 برسد و در جدول رده‌بندی نیز جایگاه دوم را تصاحب کند.

این در حالی است پرسپولیس در جدول غرب آسیا اصلا شرایط خوبی ندارد و با دو شکست و یک تساوی  تنها یک امتیاز در رده دهم قرار گرفته و در 5 بازی آینده مقابل رقبای سختی چون الهلال و النصر و تیم‌های دیگر از جمله الریان، الشرطه و الغرافه قطر کار سختی برای جمع‌آوری امتیازات لازم برای صعود دارد.

گاریدو که در طول دوران حرفه‌ای خود سابقه 9 بازی به عنوان سرمربی در رقابت‌های آسیایی داشته تا کنون موفق به ثبت هیچ پیروزی نشده و روند منفی او در سه دیدار با پرسپولیس نیز تقویت شده است.

اما اوسمار که در همان نیم فصل توانایی‌هایش را با پرسپولیس در اولین تجربه سرمربیگری نشان داده بود، در لیگ تایلند نیز از 8 بازی 7 برد و 1 تساوی کسب کرده و با 22 امتیاز در صدرل قرار دارد و در لیگ نخبگان آسیا تا حد زیادی صعود بوریرام قطعی به شمار می‌رود.

حال به نظر می‌رسد پرسپولیس اگر در تابستان نیمکت خود را تغییر نمی‌داد حالا شاید علاوه بر لیگ برتر در آسیا نیز شرایط بهتری تجربه می‌کرد و دغدغه صعود در لیگ الیت آسیا برای سرخپوشان به این میزان پررنگ نمی‌شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز