خبرگزاری کار ایران

پروین: بیرانوند شیرینی داده نه رشوه/ استقلال و پرسپولیس نباید حاشیه داشته باشند.‌

پروین: بیرانوند شیرینی داده نه رشوه/ استقلال و پرسپولیس نباید حاشیه داشته باشند.‌
کد خبر : ۱۵۴۶۳۸۸

علی پروین گفت: ما دلمان می‌خواهد که استقلال هم حاشیه نداشته باشد، چون طرفدار‌های این ۲ تیم در دنیا بیشتر از همه تیم‌ها است.

به گزارش ایلنا، علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان این تیم درباره شکست سرخپوشان برابر السد قطر در لیگ نخبگان آسیا گفت: به نظرم خوب بازی کردن باید همراه با ۳ امتیاز بازی باشد. البته پرسپولیسی‌ها خوب بازی کردند، اما حیف توپ‌ها را وارد دروازه نکردند. این همه موقعیت گلزنی یکی از آنها گل نشد. شکی نیست که پرسپولیس خوب بازی کرد، اما کسب ۳ امتیاز شرط است.

پروین درباره اینکه عملکرد ژوائو را چطور دید، گفت: به نظرم فُروارد خوبی است، اما اگر ۳ ۴ بازی دیگر انجام بدهد بهتر خواهد شد.  

او در پاسخ به این سوال که بازگشت کریم باقری به پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: باقری یکی از شاگرد‌های خوب من بود و خیلی خوشحال هستم و امیدوارم بازیکنانی که به یک تیم می‌روند بتوانند کمک حال سرمربی باشند. زمانی که سرمربی مغزش کشش ندارد، خوب است کمک‌هایش به او کمک کنند. بازی‌های آسیایی در قطر، کریم باقری را در دفاع چپ گذاشته بودم و بعد از آن منافی را فرستادم تا گرم کند، اما هیچ کسی به من نگفت که منافی دارد گرم می‌کند. من می‌خواستم باقری را تعویض کنم، اما این اتفاق نیفتاد و  در نهایت هم بازی را باختیم.  

 پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس حاشیه‌ای ندارد، اگر شما حاشیه درست نکنید. بیرانوند بیان کرده که این حرف را نزده و عذرخواهی کرده است. شیرینی، رشوه نمی‌شود. ما دلمان می‌خواهد که استقلال هم حاشیه نداشته باشد، چون طرفدار‌های این ۲ تیم در دنیا بیشتر از همه تیم‌ها است. درویش باید از چه کسی عذرخواهی کند؟ بگذارید رای کمیته استیناف درباره رضا درویش بیاید و بعد در این باره صحبت می‌کنم.  

پروین درباره عملکرد تیم ملی مقابل قطر گفت: تیم ملی خوب بازی کرد و انتقام  بازی جام ملت‌های آسیا را گرفت و نتیجه‌اش هم عالی بود.  

او درباره جوانگرایی در تیم ملی فوتبال گفت: من با قلعه نویی از روزی که سرمربی تیم ملی فوتبال شد خیلی صحبت کردم، اما  او می‌گوید که به مرور زمان تیم ملی را جوان خواهد کرد.  بیشتر تیم‌های اروپایی تیم خود را جوان کرده‌اند و ان‌شاءالله تیم ملی ما هم جوان شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز