خبرگزاری کار ایران

شاگردان مورایس برای برد آسیایی به خط شدند

شاگردان مورایس برای برد آسیایی به خط شدند
کد خبر : ۱۵۴۶۰۶۰

ایم فوتبال سپاهان امروز برای شکست دادن الشارجه امارات تلاش خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، نماینده خوب کشورمان در لیگ دسته دوم آسیا یعنی سپاهان امروز به مصاف حریف اماراتی خواهد رفت. سپاهان در سومین بازی این دوره از رقابت میزبان بود، که با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، این بازی در امارات برگزار خواهد شد.

شاگردان ژوزه مورایس در حالی پا به میدان این مسابقه خواهند گذاشت که در دو بازی اخیر خود در این رقابت‌ها و لیگ برتر برنده از زمین خارج شده‌اند. در این رقابت‌ها در آخرین بازی سپاهان به مصاف استقلال تاجیکستان رفت که در این بازی یکطرفه توانست با 4 گل این تیم را شکست دهد.

 بعد از این پیروزی قاطع سپاهان در لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان رفت و در این بازی هم با یک گل برنده شد، مورایس با بهره‌گیری از بازیکنان خوبی مثل آقایی‌پور و... در این دیدارها خوب ظاهر شده است.

در مقابل حریف سپاهان هم شرایط خوبی دارد؛ شارجه امارات هر چند در رویارویی با الوحدات اردن به تساوی دو بر دو رسید، اما در دو بازی اخیر خود مقابل تیم‌های النصر دبی و العروبه امارات به پیروزی رسیده است و وضعیت خوبی دارد. سپاهان در جدول رده‌بندی با سه امتیاز در رده سوم و شارجه با 4 امتیاز در رده دوم قرار دارد. نماینده کشورمان در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند حتی به صدر جدول نیز برسد. سپاهان ایران و شارجه امارات در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روز سه‌شنبه یکم آبان از ساعت 19:30 در ورزشگاه خالد بن محمد شارجه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیام نیازمند در این بازی به چارچوب دروازه تیمش باز می‌گردد و مورایس با خط دفاعی متشکل از حزباوی و دانشگر و حردانی مقابل الشارجه قرار می‌گیرد‌. 

کمربند خط میانی طلایی‌پوشان نیز با حضور انزونزی و محمد کریمی و برایان دابو محکم خواهد شد و لیموچی و آریا یوسفی دو بازیکن جوان و خلاق سپاهان نیز در پست‌های وینگر راست و چپ به میدان می‌روند‌.

دست مورایس برای چینش خط حمله خود باز است و مهاجمان این تیم در آمادگی بالایی به سر می‌برند اما حضور کامارا با توجه به درخشش در باری اخیر قطعی خواهد بود و در کنار او یکی از میان کاوه رضایی و اقایی‌پور به میدان می‌رود.

 ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الشارجه امارات: 

پیام نیازمند، محمدامین حزباوی، محمد دانشگر، صالح حردانی، استیون انزونزی، محمد کریمی، برایان دابو، مهدی لیموچی، آریا یوسفی، ابوبکر کامارا و کاوه رضایی

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز