خبرگزاری کار ایران

این بازی توست آقای پیستو: استقلال را نجات بده!

این بازی توست آقای پیستو: استقلال را نجات بده!
کد خبر : ۱۵۴۶۰۱۷

هرچند سرمربی جدید استقلال قبول نکرده مقابل النصر روی نیمکت بنشیند اما هواداران چشم انتظار جادوی او مقابل حریف سرسخت و قدرتمند عربستانی هستند.

به گزارش ایلنا، ملاقات آبی‌پوشان پایتخت با یاران رونالدو در ورزشگاه الاهلی امارات بی‌شک یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته سوم لیگ نخبگان خواهد بود، اما در کنار جذابیت‌های فنی این بازی و رویارویی ستاره‌های النصر با بازیکنان استقلال حضور پیتسو موسیمانه در جایگاه ویژه ورزشگاه اتفاق مهمی خواهد بود که برای بازیکنان استقلال از ملاقات با رونالدو پراهمیت‌تر است.

سرمربی جدید آبی‌ها که چند روز قبل پس از انجام مذاکراتی طولانی سرانجام قراردادش با استقلال را امضا کرد تماشاگر این بازی خواهد بود تا به همراه دستیارانش عملکرد بازیکنان تیمش را به خوبی ارزیابی کند، البته خیلی از هواداران استقلال دوست داشتند سرمربی آفریقایی آبی‌ها از همین بازی هدایت استقلال را در دست بگیرد اما او در جریان مذاکرات نهایی خود با مسئولان استقلال تأکید کرد آبی‌ها با کادر قبلی این بازی را سپری کنند تا او بتواند بازی را از جایگاه ویژه تماشا کند.

به همین علت نمایش بازیکنان در جریان این بازی بسیار تعیین‌کننده خواهد بود، موسیمانه در این بازی با فیزیک، تکنیک و توانمندی‌های فنی بازیکنان استقلال آشنا خواهد شد و از آن مهم‌تر مرد آفریقایی‌تبار در جریان این 90دقیقه تعیین‌کننده نقاط ضعف و قوت استقلال را شناسایی خواهد کرد تا از روز چهارشنبه به دنبال برطرف کردن آنها باشد.

هرچند در جریان بازی با النصر قطعاً تمام مشکلات فنی موجود برای کادرفنی جدید استقلال نمایان نخواهد شد، اما تماشای این بازی و نت‌برداری موسیمانه و دستیارانش می‌تواند در شناخت اولیه آنها از بدنه فنی استقلال نقش مهمی ایفا کند، اتفاق مهم دیگر این است که سرمربی با تفکرات گزینه نخست خود برای حضور در کادرفنی به عنوان دستیار ایرانی هم آشنا خواهد شد.

اما فارغ از آشنایی اولیه سرمربی جدید آبی‌ها با سبک بازی استقلال، به نظر می‌آید این بازی می‌تواند زنگ خطر برای بازیکنان کم‌فروغ استقلال را نیز به صدا درآورد.

موسیمانه بدون شک بعد از این بازی به دنبال پیاده‌سازی تفکرات خود برای تحولی بزرگ در استقلال است و کسانی که در دایره تفکرات وی حضور نداشته باشند در فهرست مازاد وی قرار خواهند گرفت به همین دلیل هیچ‌کدام از بازیکنان نمی‌خواهند مرتکب اشتباه تأثیرگذاری شوند چون نخستین اشتباه ممکن است هزینه‌ای سنگین برای بازیکنان در بر داشته باشد و خطر کنار گذاشتن بشدت آنها را تهدید کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز