خبرگزاری کار ایران

گاریدو: با پرستیژ بازی کردیم اما نبردیم/ هیچ وقت کمک داور ویدئویی به نفع ما نمی‌شود

گاریدو: با پرستیژ بازی کردیم اما نبردیم/ هیچ وقت کمک داور ویدئویی به نفع ما نمی‌شود
کد خبر : ۱۵۴۵۸۷۹

سرمربی پرسپولیس می‌گوید بازیکنان او بازی خیلی خوبی انجام دادند اما نتوانستند به گل برسند تا نتیجه به نفع آن.ها رقم بخورد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا مقابل السد قطر با دریافت یک گل‌ شکست خورد تا روند ناکامی سرمربی اسپانیایی سرخ‌ها در آسیا همچنان ادامه‌دار باشد. 

 گاریدو، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از باخت مقابل السد قطر در جمع خبرنگاران درباره نمایش تیمش گفت: با وجود اینکه خوب بازی کردیم ولی بازی را باختیم. اگر بخواهم یک چیز درباره آنالیز بگویم خیلی موارد زیادی وجود داشت و فکر می‌کنم ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و پرس خوبی داشتیم و پرس خیلی بالایی داشتیم. به بازیکنان السد شانس ندادیم و خیلی با پرستیژ بازی کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم که گل بزنیم. 

گاریدو ادامه داد: در نیمه اول ما برنده بازی بودیم و موقعیت‌های گل داشتیم و بازی برنده و غالبی داشتیم. قبول داریم که السد تیم خیلی خوبی است و ریسک وجود داشت. بازی خیلی خوبی هم کردیم. بازیکنان ما پرس خیلی خوبی داشتند و بعد از پرس موقعیت‌هایی به وجود آوردند. باورش واقعا سخت است که چطور این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد. متاسفانه در لحظات آخر بدون اینکه مشکل خیلی جدی‌ای حس کنیم این گل را خوردیم. 

او در مورد صحنه‌های مشکوکی که وی‌ای‌آر اعلام پنالتی نکرد گفت: مشکل جدی که داریم این است که هیچ وقت کمک داور ویدئویی به نفع ما نمی‌شود. در بازی با الاهلی هم پنالتی مشخص بود. چندبار برای وی‌ای‌آر بازی را متوقف کردند، سه چهار بار بازی را متوقف کردند اما هیچ کدام به نفع ما نبود. ما بازی خیلی خوبی کردیم و می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

گاریدو درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت: این را هم بگویم که نیمه دوم هم بازیکنان ما بازی خوبی داشتند. ما یک لیست بلند بالا آماده کردیم. یک اتفاقی هم افتاد وقتی لوکاس می‌خواست گل بزند و یک بازیکن لمسش کرد و او نتوانست شوت بزند و بدنش واکنش نشان داد. 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به هرحال بازیکنان ما می‌توانند احساس غرور داشته باشند نسبت به بازی‌ای که داشتند. متاسفانه نتیجه به نفع ما نبود و این زندگی و فوتبال است. بعضی وقت‌ها تنها راه، ادامه دادن و دوباره و دوباره تلاش کردن است. در بازی بعدی، ما با همین انگیزه بازی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم به گل برسیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز