خبرگزاری کار ایران

نقطه ضعف السد شناسایی شد/ تیم گاریدو ضربه زدن به حریف را بلد است!

نقطه ضعف السد شناسایی شد/ تیم گاریدو ضربه زدن به حریف را بلد است!
کد خبر : ۱۵۴۵۵۲۱

پرسپولیس مقابل السد با پی‌ریزی حملات از جناحین می‌تواند از اصلی‌ترین ضعف حریفش استفاده کند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و السد قطر در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل هم قرار می‌گیرند‌.

نکته‌ای که می‌تواند هواداران پرسپولیس را به دیدار امروز با السد امیدوار کند، تلاقی نقاط ضعف خط دفاعی تیم السد با نقاط قوت خط حمله پرسپولیس است. السد تا اینجای فصل در لیگ ستارگان قطر برخلاف انتظارات و فصول گذشته، ۱۵ گل دریافت کرده و دومین خط دفاع ضعیف لیگ قطر را با وجود حضور در رده‌های بالایی جدول در اختیار دارد که نکته عجیبی برای شاگردان فلیکس سانچز محسوب می‌شود.

مشکل اصلی السد در این فصل، دریافت کردن گل و خلق موقعیت رقبا از طریق کانال‌های کناری بوده و در دیدار قبلی با استقلال نیز نماینده ایران بارها از طریق ارسال از کناره‌ها و استفاده از برتری عددی کنار خط دروازه السدی‌ها را تهدید کرد.

 به این ضعف ساختاری در دفاع ارسال‌ها و بازی از کناره‌ها، مصدومیت دو بازیکن کناری و تأثیرگذار این تیم را هم اضافه کنید. پدرو میگل باتجربه که در سمت راست خط دفاعی برای السد به میدان می‌رود و یوسف عطال، دو مدافع ثابت ترکیب سانچز هستند که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم خود را در این دیدار حساس همراهی کنند.

از طرفی در هر دو دیدار آسیایی پرسپولیس، تمرکز تیم گاریدو برای موقعیت‌سازی روی سمت چپ خط حمله و سمت راست خط دفاعی رقبا بوده است. جایی که در بازی با الاهلی، تیم متکی به همکاری‌های میلاد محمدی و اوستون اورونوف بود و در جدال با پاختاکور و در غیاب اورونوف، وحید امیری در آن پست قرار گرفت و پرسپولیس روی برتری عددی در این منطقه از زمین کار کرد.

حالا در این بازی انتظار می‌رود که پرسپولیس از مشکلات ایجاد شده در سمت راست خط دفاعی تیم السد استفاده لازم را ببرد. بویژه با توجه به اینکه حسین کنعانی‌زادگان به عنوان بازیساز اصلی خط دفاعی در این دیدار غایب است و وظیفه بازیسازی از خط دفاعی، به گولسیانی محول می‌شود که بیشتر با بازیکنان سمت چپ زمین بازی می‌کند.

در بازی مقابل الاهلی، گولسیانی ۱۳ بار محمدی را صاحب توپ کرد و این عدد در بازی با پاختاکور به ۱۵ پاس رسید که هر دو، بیشترین همکاری بین دو بازیکن از پرسپولیس در زمین محسوب شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز