خبرگزاری کار ایران

دوئل جذاب ستاره قطری با ایوب

عفیف مقابل پرسپولیس: بی‌خطر ولی باانگیزه

عفیف مقابل پرسپولیس: بی‌خطر ولی باانگیزه
کد خبر : ۱۵۴۵۵۰۷

اکرم عفیف با اینکه تا کنون موفق به ثبت هیچ گلی مقابل پرسپولیس نشده است اما با بهترین فرم ممکن مهیای این دیدار شده و مدافعان سرخپوش مقابل این بازیکن کار سختی دارند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و السد امروز (دوشنبه ۳۰ مهر) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل السد قطر قرار می‌گیرد.

اما نکته امیدوار کننده در خصوص این تقابل این است که شاگردان فلیکس سانچز در این فصل از مسابقات لیگ ستارگان امتیازات مهمی را از دست داده و در خط دفاع هرگز نمایش خوبی نداشته‌اند.

در واقع السد قطر از ابتدای این فصل، تنها در دو بازی مقابل العربی در لیگ ستارگان و استقلال در لیگ نخبگان کلین‌شیت کرده که این نشان می‌دهد عناصر دفاعی این تیم کیفیت لازم را ندارند اما با این حال در خط حمله و با حضور فوق ستاره‌ای چون اکرم عفیف وضعیت متفاوتی دارند. ۵ گل و ۸ پاس گل در ۱۳ بازی از تمامی رقابت‌های باشگاهی فصل 25-2024 آماری است که این چهره ۲۷ساله ثبت کرده است.

عفیف که هیچ‌وقت مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی نشده، انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در این دیدار دارد. او در هر دو دیدار این فصل السد در لیگ نخبگان مقابل استقلال و العین گل زده و در تلاش است با ادامه گلزنی‌هایش در این فصل از مسابقات باشگاهی آسیایی بتواند این روند را تکمیل کند. همچنین او با تأثیرگذاری مستقیم روی هر ۴ گل تیمش در این رقابت‌ها با ثبت پاس گل، می‌تواند مهم‌ترین بازیکن السد در فاز حمله باشد و حواس سرخ‌ها باید به او باشد.

اکرم عفیف در بازی سه‌شنبه شب گذشته مقابل تیم ملی ایران یک نیمه درخشان داشت اما در نیمه دوم هیچ کاری از پیش نبرد. او در آن مسابقه به خاطر حواشی قبل از مسابقه با واکنش‌هایی از سوی تماشاگران ایرانی مواجه شد و البته شانس آورد که آن مسابقه در خاک ایران برگزار نشد وگرنه عرصه برایش تنگ‌تر می‌شد.

نکته جالب اینکه در آن مسابقه عفیف به عنوان وینگر چپ تیم ملی قطر مقابل میلاد محمدی تنها ملی‌پوش پرسپولیس در آن مسابقه که برای اولین بار به عنوان مدافع راست به میدان رفته بود بازی کرد و تقابل جالبی با او داشت. حالا اما به نظر می‌رسد عفیف در بازی امشب با ایوب العملود یا فرشاد فرجی که یکی از آنها در دفاع راست بازی خواهد کرد سرشاخ می‌شود.

کادر فنی قبلی پرسپولیس در تمام دوئل‌های قبلی با السد به خاطر آنالیز دقیق حرکات این بازیکن راه‌های نفوذ عفیف را بسته بودند و در واقع این بازیکن هیچ کار خاصی در تقابل‌های قبلی با سرخ‌ها انجام نداده اما باید دید امشب چه کیفیتی ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز