خبرگزاری کار ایران

از حریف شناخت کاملی دارم

خط و نشان گاریدو برای السد قطر: پرسپولیس برای سه امتیاز اینجا آمده!

خط و نشان گاریدو برای السد قطر: پرسپولیس برای سه امتیاز اینجا آمده!
کد خبر : ۱۵۴۵۴۱۵

سرمربی پرسپولیس گفت: می‌خواهیم فصل موفقی در لیگ قهرمانان داشته باشیم و برای این کار باید بازی‌ها را برنده شویم.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و السد در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا فردا (دوشنبه ۳۰ مهر) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم می‌روند.

گاریدو سرمربی پرسپولیس که تا کنون در رقابت‌های آسیایی موفق به ثبت هیچ پیروزی نشده، به دنبال کسب هر سه امیتاز برابر السد است تا در سومین هفته این رقابت‌ها به اولین پیروزی دست یابد. 

او در نشست خبری پیش از بازی با السد قطر گفت: بازی فردا مهم است. همه بازی ها درلیگ نخبگان مهم هستند اما برای پرسپولیس فرقی ندارد چون همه بازی ها برای ما اهمیت دارند. ما می‌دانیم السد تیم ارزشمندی است و بازیکنان و کادر فنی قوی دارد. به خوبی می‌دانیم حریف ما در بازی فردا چه تیمی هست اما همانطور که گفتم همه بازی‌ها برای پرسپولیس مهم هستند و بازی فردا از آن جهت برایمان اهمیت دارد که آمده‌ایم تا سه امتیاز بازی را بگیریم و در راه صعود به مرحله بعد باشیم. فکر می‌کنم سه امتیاز این بازی برایمان مهم است و به همین قصد و هدف به قطر آمدیم.

او ادامه داد: برای بازی، خود دو تیم مهم هستند و مهم‌تر از آن بازیکنان هر دو تیم هستند. در بازی فردا بازیکنان خوبی در زمین مسابقه خواهند بود که مبارزه می‌کنند تا برنده شوند و بازی فوتبال‌شان را به نمایش بگذارند. زمین و استادیوم خوب است و اینها مهم هستند. دو باشگاه خوب و دو سرمربی در جستجوی این هستند که بازی را ببرند. کادرفنی حریف را به خوبی می‌شناسم، چراکه قبلا خیلی از آنها با من کار می‌کردند.

او در مورد میزبانی از السد در امارات گفت: من فکر می‌کنم باید روی بازی فردا تمرکز کنیم و راجع به آن صحبت کنیم. ما آمدیم که بازی فردا را در دوحه انجام بدهیم. چیزی که ما روی آن تمرکز خواهیم داشت، بازی فردا خواهد بود. بازی فردا برایمان بازی مهمی است. همه ما می‌خواهیم فصل موفقی در لیگ قهرمانان داشته باشیم و برای این کار باید بازی‌ها را برنده شویم. برای اینکه بازی را با موفقیت و برد پشت سر بگذاریم. همیشه هواداران برای پرسپولیس مهم بوده‌اند و مهم هستند، اما ما باید تمام سعی و تمرکزمان را روی بازی فردا بگذاریم و تا آخرین لحظه بازی کنیم تا ببریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز