خبرگزاری کار ایران

نکته نگاری از دیدار حساس بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت

نکته نگاری از دیدار حساس بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
کد خبر : ۱۵۴۴۷۵۷

بایرن مونیخ امشب دیدار حساس و سختی برابر اشتورتگارت خواهد گرفت و در پی انتقام پیروزی فصل گذشته حریف است.

به گزارش ایلنا، بایرن مونیخ صدرنشین بدون شکست بوندس‌لیگا، در مهم‌ترین بازی این هفته امشب میزبان نایب قهرمان فصل قبل، اشتوتگارت است، که هر کدام فصل قبل یک پیروزی مقابل یکدیگر داشتند و حالا هر دو مصمم به بردن این بازی هستند.

 مبارزه 9ها

دو بازی قبلی دو تیم هفت گل داشت و اگر آن را مبنا قرار دهیم بازی امشب مبارزه 9‌ها است. هم هری کین و هم ارمدین دمیروویچ هر کدام پنج گل در لیگ زده‌اند و مشترکاً در رده دوم جدول گلزنان بوندس‌لیگا قرار دارند، دنیز اونداف هم با چهار گل پشت سرشان است. کاپیتان تیم ملی انگلیس در بازی خانگی فصل قبل برابر اشتوتگارت هت‌تریک کرد و با 10 گلی که در 9 بازی در رقابت‌های مختلف این فصل زده، شانس خوبی برای گلزنی مقابل تیمی دارد که هنوز در این فصل در لیگ کلین‌شیت نکرده است. اونداف در فصل قبل 18 گل و 9 پاس گل داشت تا اشتوتگارت قرارداد قرضی‌اش را دائمی کند. او همچنین در تیم ملی آلمان درخشیده و در دو بازی آخر سه گل زده است.

جوانان خط میانی

بازی مهم هفته هفتم بوندس‌لیگا بعد از فیفادی است که بعضی از بازیکنان دو تیم مقابل هم یا کنار هم قرار می‌گیرند. آلمان بعد از غلبه بر بوسنی که بازیکن شاخص خط حمله‌اش دمیروویچ است، در همین آلیانتس آره نا هلند را برد؛ اونداف و جیمی لوئلینگ ستاره‌های این دو بازی بودند که دومی در غیاب جمال موسیالا فرصت درخشش پیدا کرد. دو بازیکن جوان خط میانی آلمان در دیدار با هلند، الکساندر پاولوویچ و آنجلو استیلر که هر دو از آکادمی بایرن آمده‌اند، در مرکز زمین مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

نویر و نوبل

الکساندر نوبل تابستان 2023 به صورت قرضی از بایرن به اشتوتگارت رفت و حالا مقابل تیم اصلی‌اش قرار می‌گیرد. این گلر 28 ساله را جانشین طولانی مدت مانوئل نویر در بایرن مونیخ می‌دانند اما قرار است تا پایان فصل آینده در اشتوتگارت بماند. بعد از کناره‌گیری نویر از تیم ملی، نوبل مقابل بوسنی نخستین بازی ملی را تجربه کرد. در بازی امشب نوبل می‌تواند ارزشش را به تیم اصلی‌اش ثابت کند و نویر به دنبال آن است که نشان دهد هنوز بهترین دروازه‌بان جهان است.

مربی‌ها

دو تساوی در دو بازی اخیر لیگ شروع عالی تیم ونسان کمپانی را کمرنگ کرده اما آنها همچنان در صدر جدول هستند و با 20 گل بهترین خط حمله را در اختیار دارند. تیم سباستین هوینس اما باید بعد از 13 سال بین رقابت‌های داخلی و اروپایی تعادل برقرار کند و این روی نتایجش اثر گذاشته برای همین با پنج امتیاز نسبت به بایرن در رده هشتم قرار دارند. اشتوتگارت کمتر از حد انتظار نتیجه گرفته اما با 15 گل زده سومین خط حمله برتر لیگ را دارد و در هفته چهارم پنج گل به بوروسیادورتموند زد. اشتوتگارت فصل قبل با کنار زدن بایرن نایب قهرمان بوندس‌لیگا شد.

سه هفته سخت

اشتوتگارت سه هفته سخت دارد که از بازی امروز شروع می‌شود. آنها سه‌شنبه در لیگ قهرمانان میهمان یوونتوس هستند و در بازگشت به آلمان در لیگ و جام حذفی آلمان از هلشتاین کیل و کایزرسلاترن میزبانی می‌کنند. بعد از آن به لورکوزن می‌روند و دوباره در ایتالیا با آتالانتا روبه‌رو می‌شوند. قبل از فیفادی نوامبر آخرین بازی اشتوتگارت با تیم بلندپرواز آینتراخت فرانکفورت خواهد بود و به این ترتیب در سه هفته هفت بازی برگزار می‌کنند. بایرن هم بعد از بازی امشب، به ترتیب میهمان بارسلونا، بوخوم و ماینتس در لیگ قهرمانان، بوندس‌لیگا و جام حذفی است، بعد هم میزبان اونیون برلین و بنفیکا خواهد بود و قبل از بازی‌های ملی در زمین سنت پائولی مسابقه دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز