خبرگزاری کار ایران

مقابل پرسپولیس و سپاهان هم می‌توانستیم برنده باشیم

جعفری: راز پیروزی ما مقابل استقلال تمرین ساعت شش صبح بود!

جعفری: راز پیروزی ما مقابل استقلال تمرین ساعت شش صبح بود!
کد خبر : ۱۵۴۴۶۲۳

دروازه‌بان ذوب آهن می‌گوید برای اینکه دو شکست متوالی را جبران کنند، حتی 6 صبح هم به تمرین می‌رفتند.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن شب گذشته در هفته هشتم لیگ برتر موفق شد در شرایطی دور از انتظار استقلال را با سه گل شکست دهد و پارسا جعفری گلر گاندوها موفق شد دروازه‌اش را در این دیدار حساس و سخت بسته نگه دارد تا ذوب آهن علاه بر رقم زدن یک نتیجه بزرگ در تهران، مقابل آبی‌ها کلین‌شیت هم کرده باشد.

پارسا جعفری دروازه‌بان جوان این تیم که در فصل جاری ربیعی به او فرصت بیش‌تری برای عرض اندام داده، از انگیزه‌های اعضای تیمش و دلیل موفقیت ذوب آهن مقابل مدعی‌ها در این فصل می‌‌گوید که در ادامه می‌خوانید.

فکر می‌کردید استقلال را در خانه‌اش با این نتیجه شکست بدهید؟

اگر بخواهم راستش را بگویم فکر نمی‌کردیم این نتیجه رقم بخورد اما ما برای برد آمده بودیم حتی مساوی هم نه. می‌خواستیم پس از دو شکست، آن شخصیت قبل را به تیممان برگردانیم؛ ذوب‌آهن باشگاه خیلی بزرگی است و خدا را شکر در این بازی ضربات آخر را با دقت بالایی زدیم که توانستیم این نتیجه را رقم بزنیم که کسب کردن چین نتیجه‌ای  در تهران آن هم مقابل استقلال خیلی سخت است. ما از این برد خوشحالیم و از هواداران واقعی ذوب‌ آهن تشکر می‌کنم.

به نظر می‌رسید آنالیز خوبی از استقلال داشتید و از نقطه ضعف آن‌ها به خوبی استفاده کردید.

دو گل از سه گل، از عمق دفاع بود و برای گل زدن به استقلال برنامه‌ریزی داشتیم اما همه چیز طبق شرایط بازی پیش رفت و بازیکنان هم دقت بالایی در ضربات آخر داشتند که توانستیم ببریم.

در این ده روز چه اتفاقی در ذوب آهن افتاد که پس از شکست 4 گله به برد سه گله مقابل استقلال دست یافتید؟ تغییرات انگیزشی بود یا فنی؟

ما بیش‌ترِ بازی‌هایمان قبل از این دو شکست بیرون از خانه بود و کلا یک بازی در ورزشگاه خودمان انجام داده بودیم که آن هم مقابل سپاهان بود که آن‌ها هم در اصفهان بازی می‌کردند. به هر حال تیم ما در این رفت و آمدها خسته شده بود و هر تیمی در مقطعی از فصل دچار این مشکل می‌شود که برای ما ه در هفته ششم و هفتم بود و توانستیم از این نوسان، با یک برد خوب بیرون بیاییم که آن هم زحمات کادرفنی بود. ما برای اینکه به خودمان بیاییم حتی چندین بار 6 صبح رفتیم و تمرین کردیم که شاید هر تیمی این کار را نکند. توانستیم در این مدت ضعف و عقب‌ماندگی بدنی را جبران کنیم و چنین نتیجه‌ای را رقم بزنیم، به اعضای تیم خسته نباشید می‌گویم، امیدوارم این نتایج ادامه‌دار باشد.

جعفری: راز پیروزی ما مقابل استقلال تمرین ساعت شش صبح بود!

ذوب‌آهن برنامه خیلی سنگینی تا این جای فصل داشت و با هر چهار مدعی بازی کرد و از هر چهار تیم امتیاز گرفت. انگیزه خاصی مقابل مدعیان داشتید که چنین نتایجی کسب شد؟

در لیگ امسال تیم قوی و ضعیف نداریم و همه بازی‌ها سختی و حساسیت خودش را دارد ولی به هر حال ما موفق شدیم از تیم‌های مدعی امتیاز بگیریم چون با تمرکز بالایی به زمین رفتیم و همه بازیکنان تلاش زیادی داشتد. البته در این بازی‌ها اگر دقت بیش‌تری داشتیم، می‌توانستیم مقابل پرسپولیس برنده باشیم اما شرایط دیگری رقم خرد و یک گل دریافت کردیم که بازی مساوی شد. حتی مقابل سپاهان هم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم و نیمه دوم خیلی موقعیت داشتیم.

فصل پیش در سیستم چرخشی آقای ربیعی، کم و بیش به تو بازی می‌رسید ولی این فصل در همه بازی‌ها به غیر از آلومینیوم حضور داشتی. دلیل این اعتماد چه چیزی است؟

به هر حال چه من فیکس باشم چه کس دیگری، همه تلاشم را برای ذوب آهن انجام می‌دهم  هر چیزی که سرمربی و کادرفنی بگوید ما باید به آن احترام بگذاریم. وقتی که در ترکیب هستم باید صد در صد خودم را نمایش دهم و وقتی که نیستم باید روحیه خوبی را به تیم منتقل کنم و طبیعتا این کار در فوتبال حرفه‌ای‌تر است. من سعی می‌کنم بازی به بازی با تمرکز بیش‌تری به زمین بروم  و عملکرد بهتری داشته باشم تا بتوانم آینده بهتری برای خودم و ذوب آهن رقم بزنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز